Opel Astra G mitől csinálja ezt a problémát?
Kompressziót mért rajta?
Ha nem, akkor csak a nyaralására keresi a lét.
Vagy 100 helyről fogyhat a hűtővíz.
Jópár hengerfejes motort láttam már, de ilyet ettől nem csinál.
A hengerfejtömítés hiba ilyet nem szokott okozni. Komoly vízfogyás esetén előfordulhat, hogy egy henger nem megy vagy dadog, de az egész motor nem áll le.
Ennél a motornál jellemzően a trafósor vagy az elektromos fojtószelep szokott ilyen tüneteket produkálni, meg még egy csomó minden, a különböző jeladóktól kezdve a motorvezérlőig.
Szóval, én nem a hengerfej leszedésével kezdeném.
A probléma ott van, hogy egy trafósort nemigazán lehet "átnézni", ki kell cserélni vagy letesztelni egy másik ilyen motorral szerelt autóban.
Ez azért így nem lehet kimondani, hogy a hengerfejességtől nem fulladhat le. Benzines autónál, ha az egyik henger nem jár, akkor el nem égetett oxigén marad a kipufogóban, ami elcsalja a lambdaszonda értékét, és túladagolni kezd a motor. (Ugye próbálja kompenzálni, hogy ne maradjon olyan sok oxigén a kipufogógázban)
Amitől tökéletlenedik az égés a másik 3 hengerben, és ha hideg motornál erre még ráadja a szivatót is motor, azzal végleg kinyírja, főleg ha ez mellé még van 1-2 kisebb hibája is a motornak.
Minden lehetősége megvan rá, hogy lefulladjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!