Kopott a generátor csúszóérintkezője. Milyen problémát problémát? Fotó linkelve!
Adott egy felújított MESSMER 130A generátor egy OPEL Astra H 1.9CDTI (Z19DT) autóban. Fotó: [link]
A csapágyak hangosak voltak, azt nehezen, de sikeresen kicseréltem, de sajnos a csúszóérintkezői nagyon meg vannak kopva, már helyenként a kopásjelző is kilátszik. A bronz annyira vékony már ott, hogy meg is tud görbülni.
Tisztában vagyok, hogy cserés darab, de meddig húzhatja még szerintetek? Hogy jelentkezik a hiba látszólagosan, ha már teljesen elkopik?
Míg a generátorra összekaparom a pénzt, addig szeretném még használni...
Az autóban 13.7V üzemközben a töltése, alapjárat 13.4V fedélzeti számítógép szerint...
Köszönöm a válaszokat előre is!
Azt tanácsolta egyik ismerősöm, hogy csúszóérintkezőt ne csináltassak, mert az nem lesz hosszú életű, mert egyelőre még senkinek nem sikerült a "gyárit" megközelítő állapotút kialakítani.
Szerintem az veszélyesebb, mintha venne az ember egy gyenge minőségű generátort, mert ha a feljavított csúszóérintkező leválik, akkor teljesen elmegy a töltés.
Valahol olvastam, hogy az alapjárat megemelkedik jelentősen, abból is lehet következtetni. Persze figyelni fogom a BC-t, ha 13V alá megy, akkor gond van....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!