Kopott a generátor csúszóérintkezője. Milyen problémát problémát? Fotó linkelve!
Adott egy felújított MESSMER 130A generátor egy OPEL Astra H 1.9CDTI (Z19DT) autóban. Fotó: [link]
A csapágyak hangosak voltak, azt nehezen, de sikeresen kicseréltem, de sajnos a csúszóérintkezői nagyon meg vannak kopva, már helyenként a kopásjelző is kilátszik. A bronz annyira vékony már ott, hogy meg is tud görbülni.
Tisztában vagyok, hogy cserés darab, de meddig húzhatja még szerintetek? Hogy jelentkezik a hiba látszólagosan, ha már teljesen elkopik?
Míg a generátorra összekaparom a pénzt, addig szeretném még használni...
Az autóban 13.7V üzemközben a töltése, alapjárat 13.4V fedélzeti számítógép szerint...
Köszönöm a válaszokat előre is!
A hétvégén 100km-t mentem vele, és sajnos a generátor hazavágta az akkut is úgy néz ki. 13.3V a feszültség generátor működése során, ha felkapcsolom a világítást vagy a klímát, akkor leesik 12.8V-ra, tehát nem tölt semmit a generátor. Néha felugrik egyáegy pillanatra 13.7V-ra, és ingadozik folyamatosan....
Reggelre pedig lemerült az akku is, szóval már megrendeltem az új generátort, illetve egy új akkut is vásárolok, fő a biztonság! :) Külföldre nem mernék így elmenni az akkuval, mint most: plusz egy akku a csomagtartóbn, bikakábel, zsebbika, szerszámkészlet ...stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!