Gyakorlatilag miért képtelenség beállítani a motort új súberrel és súbertűvel (simson s51)?
Első és legfontosabb. Új dugattyúgyűrűket kapott a motor.
16n1-5 karburátorról van szó(nagy súberes).
Eléggé meg van kopva az eredeti súber ciripelt, gondoltam kicserélem tűvel együtt. A súber amit vettem gyakorlatilag egy az egyben megegyezik a régivel (Szemrevételezéssel: magassága egyforma, a "ferde rész" a súberen ugyanolyan). Vettem többféle súbertűt vékonyabbat, vastagabbat mert pont ugyanolyat nem tudtak adni.
Lényeg az, hogy ezekkel az új alkatrészekkel gyakorlatilag nem lehetett beállítani a megfelelő üzemanyag illetve levegő keveréket. A következőképpen tudom példázni.
Alapjáratot csak nagyon kihajtott levegőcsavarral lehetett elérni.
A másik legnagyobb gond az volt, hogy menet közben gázvisszavételkor lassítás után majd pl kanyarból kijövet újra gázt húzva eleinte pár másodpercre lehörgött a motor majd életre kelt és húzott mint a vadliba, ezt az összes tűállásban eljátszotta. Hiába ha elvettem tőle a kaját, hiába ha odaadtam.
Megelégeltem, visszaraktam a régi súbertűt a vele volt súbertűvel és láss csodát istentelenül húz a motor, legkisebb gázkarmozdulatra reagál, nem hörög le, gyertyakép őzbarna.
Erre a jelenségre van valami magyarázat?
Ha a régivel jól működik akkor miért kellett kicserélni?
Mégis van valami eltérés az új és a régi között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!