Opel Astra irányjelző kapcsoló hibás csere után is. Mi lehet a gond?
A kérdésedre ugyan nem tudok válaszolni, de ajánlom a fenti linket áttanulmányozásra az Astrákat illetően. :)
A képekről csak látod, hogy melyik generációs Astrád van!
A leírásod alapján ez H Astra lesz. És ez nem hiba így működik az indexkar, nem klattyan be és nem marad ott. Ennél a típusnál mikrokapcsolós az index. Ha pl lenyomod (balra index), a kar nem marad lent, csak a mikrokapcsolót nyomod meg vele. Sőt, két állása van. Ha csak első ütközésig nyomod, az a sávváltó funkció. Alap esetben 3-at villan az index és kikapcsol. (Ez diagnosztikával állítható 1-5 villanás között.) Ha teljesen lenyomod, akkor folyamatosan indexel. Kikapcsolása három esetben lehetséges:
- Kikanyarodtál és a kormány elfordításával automatikusan kikapcsol.
- Időtúllépéssel kikapcsol. Nem indexel a végtelenségig. Egy-két perc után leáll.
- Manuálisan kikapcsolod. Ugyan abba az irányba az röviden rányomsz még egyszer.
Javaslom a kezelési útmutató áttanulmányozását. Ha az autóhoz nem kaptál, az internetről ingyenesen letölthető.
A szerelődhöz meg gratulálok. Nem tudom eldönteni, hogy ennyire nem ismeri a típust, vagy csak le akart húzni.
Most olvasom vissza a korábbi kommenteket.
"Ilyenre nem csinálhatták gyárilag mert igy használhatatlan."
Nem használhatatlan, csak te nem tudod használni. Meg kell tanulni és meg kell szokni a használatát. Nekem a legelső autóm volt egy H Astra, így természetes volt ez a megoldás. Később mikor más autóm lett, az volt furcsa, hogy ott marad az indexkar. Eleinte nekem ez olyan fapados megoldásnak tűnt. Aztán megszoktam ezt is, nincs vele bajom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!