Új Kia Rio 1,4-es szívó benzinessel autópályára?
Sziasztok! Új autót keresnék (vagy használtat, de tényleg nagyon kevés futással), 4-5 milliós áron.
Megakadt a szemem a Kia Rio-n. Igazából a Ceed szimpatikusabb lenne, de mivel java részt csak ketten, vagy maximum hárman használnánk, méretben ez is elég lenne szerintem és így azért több millióval olcsóbb lesz a végösszeg.
A tesztekben általában azt írják, hogy ebben a városi autó kategóriában kifejezetten tágas hátul is és nagy a csomagtér.
Évi 20-30 ezres autópályás futásra, 1,5 órás utakra mennyire lehet használható (mégiscsak eredetileg egy városi autó)?
Amikhez ragaszkodok: klíma, elektromos ablakok, tempomat, nappali menetfény, tolatóradar/kamera. Ilyen felszereltséggel 4,5 millió körül lenne az 1,4-es, 100 lóerős szívó benzines motorral.
Esetleg más alternatíva hasonló árban? I20, Corsa, Clio?
Évi 20-30ezres autópályás használatra oda megfelelő autot kell venni nem.egy ilyen kis városi szaladgálóst egy olyan motorral amivel az ember a település végét jelző táblát sem szivesen hagyja el!
Mert biztosan el lehet ezzel is járni pályán csak baromi kényelmetlen lesz,baromi hangos,meg olyan fogyasztásod lesz mellé,hogy besírsz!Nyilván évi 1-2alkalommal el is menne......de ekkora futásteljesitmeny mellett maga az öngyilkosság
Azért egy 100 lóerős kompakt autó hadd legyen elég már arra, hogy autópályán használják... gondolom nem versenyezni akar vele meg 180-nal letolni a BMW-seket a belső sávból.
Egy rendes szívó benzines motor üzemmeleg állapotban 3500 körül forgatva (ahol ezek vannak 130-nál) a világ végéig elmegy. 10 évig jártam egy 103 lóerős G Astrával tudom miről beszélek.
Persze a nagyobb autó kényelmesebb meg minden, nem azzal vitatkozok, de a 100 lóerő akkor is 100 lóerő, amiből egyenletes autópályás haladáskor jó ha kivesz 40-et.
Nem Zsigulik már ezek amiket üveghangon kellett kergetni az M7-esen Keneséig aztán 30e km-enként elkérték a motorgenerált.
Én azért is örültem meg ennek a 100 lovas motornak, mert 6 fokozatos, tehát gondolom nem pörögne (olyan nagyon) hangosan 120-130-as tempónál.
Amúgy van fél milliós felárért egy szintén 6 sebességes, 100 lóerős dízel. Lehet inkább már megérné ilyen használat mellett az?
Hát ilyen nagy homlokfelületű városi terepjárószerűséget nem igazán szeretnék. Városba oké, de szerintem pályán rendesen megdobhatja a fogyasztást.
Az I20-al az az egy bajom van, hogy nem kapta meg ugyan ezt az 1,4-es szívót, csak az 1,25-öset, ami meg már valószínűleg ténylegesen kevés, pláne hogy öt sebességes a váltó, 130-nál tuti forogna 4 ezret. Ezen kívül meg az 1 literes turbós csodák vannak, amikkel kapcsolatban vannak félelmeim.
Nekem új Kia ceed 1,4 benzin van és simán elég pályára.
Viszont ha 1,4 Riót veszel nézd meg a Stonicot is, mert azonos árért az lehet jobb. Viszont tempomat nem tudom van-e Rióban benne alapból. Anyukámnak 1.2-es Riója van de nem jár vele pályára.
A Stonic egy picit nagyobb, egy picit drágább, de szerintem a Rio-nál nagyobb autóra reálisan nincs szükségem. Na meg ugye nem akarok városi terepjárót, az meg valami olyasmi.
Azt megkérdezhetem, hogy a Ceed-ed pályán 130 körül mennyit forog? Hangos a motor?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!