Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új Kia Rio 1,4-es szívó...

Új Kia Rio 1,4-es szívó benzinessel autópályára?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Új autót keresnék (vagy használtat, de tényleg nagyon kevés futással), 4-5 milliós áron.

Megakadt a szemem a Kia Rio-n. Igazából a Ceed szimpatikusabb lenne, de mivel java részt csak ketten, vagy maximum hárman használnánk, méretben ez is elég lenne szerintem és így azért több millióval olcsóbb lesz a végösszeg.

A tesztekben általában azt írják, hogy ebben a városi autó kategóriában kifejezetten tágas hátul is és nagy a csomagtér.

Évi 20-30 ezres autópályás futásra, 1,5 órás utakra mennyire lehet használható (mégiscsak eredetileg egy városi autó)?

Amikhez ragaszkodok: klíma, elektromos ablakok, tempomat, nappali menetfény, tolatóradar/kamera. Ilyen felszereltséggel 4,5 millió körül lenne az 1,4-es, 100 lóerős szívó benzines motorral.

Esetleg más alternatíva hasonló árban? I20, Corsa, Clio?



2019. jún. 24. 14:35
1 2
 1/17 D. Brasco ***** válasza:
20%

Évi 20-30ezres autópályás használatra oda megfelelő autot kell venni nem.egy ilyen kis városi szaladgálóst egy olyan motorral amivel az ember a település végét jelző táblát sem szivesen hagyja el!

Mert biztosan el lehet ezzel is járni pályán csak baromi kényelmetlen lesz,baromi hangos,meg olyan fogyasztásod lesz mellé,hogy besírsz!Nyilván évi 1-2alkalommal el is menne......de ekkora futásteljesitmeny mellett maga az öngyilkosság

2019. jún. 24. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Akkor mit javasolsz hasonló árkategóriában?
2019. jún. 24. 16:35
 3/17 anonim ***** válasza:
78%

Azért egy 100 lóerős kompakt autó hadd legyen elég már arra, hogy autópályán használják... gondolom nem versenyezni akar vele meg 180-nal letolni a BMW-seket a belső sávból.


Egy rendes szívó benzines motor üzemmeleg állapotban 3500 körül forgatva (ahol ezek vannak 130-nál) a világ végéig elmegy. 10 évig jártam egy 103 lóerős G Astrával tudom miről beszélek.


Persze a nagyobb autó kényelmesebb meg minden, nem azzal vitatkozok, de a 100 lóerő akkor is 100 lóerő, amiből egyenletes autópályás haladáskor jó ha kivesz 40-et.


Nem Zsigulik már ezek amiket üveghangon kellett kergetni az M7-esen Keneséig aztán 30e km-enként elkérték a motorgenerált.

2019. jún. 24. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:

Én azért is örültem meg ennek a 100 lovas motornak, mert 6 fokozatos, tehát gondolom nem pörögne (olyan nagyon) hangosan 120-130-as tempónál.

Amúgy van fél milliós felárért egy szintén 6 sebességes, 100 lóerős dízel. Lehet inkább már megérné ilyen használat mellett az?

2019. jún. 24. 16:48
 5/17 anonim ***** válasza:
87%
6.-ban 130-nál olyan 3000-et? pöröghet ami egyáltalán nem annyira sok. 100 ló szívó már elég pályára is, nem egy 60 lóerős 1.4-ről beszélünk. Kérdező, benzin kimegy a világból is, hát ezek az euro x millionyi dízelek nem hinném, hogy annyira extrémet. Ilyen árban tudsz venni egy általad felsorolt extrás Vitarát ami nagy-nagy 1.6 szívóval ha adnak még olyat, ha nem akkor az 1.4 boosterjet se szar 140 lóval, 220 nm-el. Vagy 4,5-ért tudsz nézni egy Dacia Dustert is ami szintén rendelkezik szívóbenzinnel, a prestige felszereltséggel elég menően fullos 4.2-ért 1.6 szívó benzinessel, de persze van dízel is belőle, nekünk magyaroknak egy topseller. Clio sem rossz, bár abból a 900 köbcentis turbó benzint kerüld el, az nem jó semmire. Hyundaiból, az i20ból szintén érdemes szívóbenzinest venni az egy teljesen jó kocsi.
2019. jún. 24. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:

Hát ilyen nagy homlokfelületű városi terepjárószerűséget nem igazán szeretnék. Városba oké, de szerintem pályán rendesen megdobhatja a fogyasztást.

Az I20-al az az egy bajom van, hogy nem kapta meg ugyan ezt az 1,4-es szívót, csak az 1,25-öset, ami meg már valószínűleg ténylegesen kevés, pláne hogy öt sebességes a váltó, 130-nál tuti forogna 4 ezret. Ezen kívül meg az 1 literes turbós csodák vannak, amikkel kapcsolatban vannak félelmeim.

2019. jún. 24. 17:12
 7/17 Barnabas333 ***** válasza:
59%

Nekem új Kia ceed 1,4 benzin van és simán elég pályára.

Viszont ha 1,4 Riót veszel nézd meg a Stonicot is, mert azonos árért az lehet jobb. Viszont tempomat nem tudom van-e Rióban benne alapból. Anyukámnak 1.2-es Riója van de nem jár vele pályára.

2019. jún. 24. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:

A Stonic egy picit nagyobb, egy picit drágább, de szerintem a Rio-nál nagyobb autóra reálisan nincs szükségem. Na meg ugye nem akarok városi terepjárót, az meg valami olyasmi.


Azt megkérdezhetem, hogy a Ceed-ed pályán 130 körül mennyit forog? Hangos a motor?

2019. jún. 24. 18:06
 9/17 anonim ***** válasza:
66%
a Ceed nagyjából 3500-4000. Nem sok, zenét raksz nem is hallod annyira a motort, hogy zavaró legyen. 130-nál 5.-ben 4200 körül. Fel 6.-ba aztán jó lesz az.
2019. jún. 24. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 Barnabas333 ***** válasza:
100%
Nekem 6osba nem pörög max 3400et. Ott már kicsit zajos, de zenével nem gond. 120nál 6osban 3000 arra szoktam beállni, mert akkor 6.5 a fogyasztása... Én se szeretem a suvokat. Csak Anyukámnak 1éve azt mondták az 1.4 Rio és Stonic egy árban van. De lehet már nem...
2019. jún. 25. 05:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!