Az autót hogyan tudom beindítani sebességben (felengedett kuplunggal)?
Nem így akarok minden alkalommal elindulni sőt szerintem egyszer sem próbálnám ki, de kíváncsi vagyok, hogyan tudnám egyesben beindítani az autót?
Úgye ha nem rakom üresbe vagy nem nyomom ki a kuplungot akkor indításnál megugrik az autó aztán le is fullad mert üzemanyagot nem kapott csak akkorát tudott ugrani amennyire az indítómotor bepörgette.
Viszont elméletileg ha adok neki gázt, akkor be tudnám indítani sebességben és lényegében felengedett kuplunggal indítanék és el is tudnék indulni elég nagy gázzal.
Szóval ha ezt így megpróbálnám működne illetve tennék vele kárt az autóban?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Be lehet indítani, be is fog indulni.
Gyakorlati haszna csak akkor van, ha elszakadt a kuplungbowden / tönkrement a hidrós kuplung, és elérhető közelségben van egy szerviz. A felkapcsolás már érzéssel kivitelezhető kuplung nélkül.
Az akksi nem árt ha jó állapotú, és fel is van töltve. Az "önindítóval mozgatni az autót" módszer másik gyakorlati értelme, amikor ki kell menekülni valami szorult helyzetből. Vasúti átjáróban leáll a motor valami fatális hiba miatt, vagy ilyesmi. Nekem egyszer az elosztó ment szét, a Bécsi út - Szépvölgyi út kereszteződésben a villamossíneken. Az első értelmes megállási helyig azt a 20 métert egyesben, önindítóval tettem meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!