Ha az autóm motorja 5ös sebességben, ami a legmagasabb 100-110km/h sebességnél 3000es fordulaton pörög, az nem sok egy kicsit? Valami hiba lehet a kocsival? Csak mert a Kreszen 1 éve azt mondták 2000nél már váltani kell. De nincs feljebb!
Kresszen hülyeséget mondtak.
Nem sok, valszeg kicsi/gyenge az autód motorja azért forog sokat magasabb sebességnél.
Borzasztó bajban lehetsz te az autóddal, minden órában írsz ki kérdést.
Egyébként ne menj jobban 2000 fordulatnál feljebb.
Hát ez egy baromi jó kérdés :) Felolvastam most a bátyámnak, mert sejtettem hogy jó válasszal fog tudni szolgálni, ő jól ért az autós témákhoz. Ezt mondta rá szó szerint: "Ki az az aberrált állat akinek ez megfogalmazódott a fejében? És diákoknak még át is meri adni mint tudás? Jézus... Írd meg válaszul, hogy is működik most a Teknős (az egyik autójának beceneve). Alapjárat 1800-on, 3500 alatt le akar fulladni, 3500-5000 között el lehet vele gurulni, 5000-7000 között jól megy, 7000-től meg úgy megindul mint akit seggberúgtak. Tiltás meg 9400-on."
Akkorát szakadtam rajta, hogy az nem igaz. Nagyon köszönöm a kérdésed :)
Az oktatód csak spórolni akart a benzinnel, azért mondta ezt a baromságot.
Gyilkolja a motort, aki 2000-nél elvált, mert a következő fokozatban 1200-1300 körül lesz a fordulatszám, ahol még nagyon kevés nyomatéka van egy benzinmotornak. Csak szenved, ha nyomod neki. Normális nyomatéka 3000 körül kezd lenni, ha előzni akarsz, azt is efölött a fordulatszám fölött illik végrehajtani, ha gyorsítani is akarsz közben.
110-nél a 3000 teljesen normális egy viszonylag kis lökettérfogatú motorral rendelkező autótól. Az megvan, hogy a motor maximális fordulatszáma 6500-7500 között van, típusfüggő, és a maximális teljesítményt 5500-6000 környékén adja le? Ha kíváncsi vagy rá, hogy mit jelent az a teljesítmény, ami az autód adatainál meg van adva, az erre a fordulatszámra van megadva.
Ha te 2000-nél elváltasz, akkor az egyben azt is jelenti, hogy a rendelkezésedre álló 100 lóerőből 25-30 lóerőnél többet sosem használtál.
Légy erős, ha kisköbcentis autód van, akkor a végsebességét sem ötödikben tudja, hanem negyedikben. 110-re 3000-t mondtál, ugye azt sejted, hogy ez a kocsi soha nem fog saját erejéből 220-al menni ötödikben, 6000-es fordulatszámon. A 180 negyedikben már hihetőbb ("bevérzett szemekkel", tiltáson, egy személlyel)
2000-nél már váltani kell... A 80 éves, istállóban álló, 8l-es hengerűrtartalmú, 2q-ás lendkerékkel szerelt, hosszúlöketű csettegőt. Istállóban puffan kettőt, az udvarban 4-et, az utca végéig meg 7-et.
Azóta eltelt 100 év, ez már a motorizáció történelme. Ma már nem gyártanak olyan személyautó motorokat, aminek a fordulatszámát a pincében kell tartani. 2000-nél váltunk utána leesik a motor furdulatszáma kb. 1400-ra, ennél a fordulatszámnál még a dízel motor is mély morajlással jelzi a korai váltást.
Az oktatók a 80 éves műszaki szakirodalmból készítik fel a mai tanulókat.
Nem sok. Gondolom ez valami relatív kis köbcentis szívó benzines motor. Annál ez teljesen általános. Semmi baja nem lesz ha 2000 fölé pörgeted. Benzinest illik is kicsit jobban pörgetni, én még a dízelemet se mindig váltom el ilyen alacsony fordulaton. Ha pedig nincs feljebb, értelem szerűen akkor nem váltasz. Semmi baja nem lesz a motornak ha 2000 fölé pörgeted.
Ilyen használat mellett pedig ne csodálkozz, hogy lomha a gyorsulásod. Ha mondjuk 100 lóerős maximálisan az autód, 2000-es fordulaton kihasználsz sacc/kb 30-40 lóerőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!