Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha összetört az autóm akkor...

Ha összetört az autóm akkor még meglehet csinálni olyanra mint amilyen volt?

Figyelt kérdés

Volt egy kissebb balesetem és az én autóm húzta a rövidebbet. Elment a lökhárító, jobb első sárvédő, jobb első lámpa, motorháztető, hűtő, és az első nyúlvány összekötő. Most éppen csinálják és azt mondják hogy a motorháztető és a sárvédő közt lesz egy kis hézag, de nem feltűnő. Alapozott alkatrészeket szereztek be és elkezdték lefújni feketére de az ép fényszóróm alatt láttam hogy megfojt. A jobb első fényszóró sárga mint a nap... (Ez azért zavar mert a télen políroztattam fel a fényszórókat. Ma ránéztem hogy hogyan áll és a lökhárítót elég szépre lefújták de rosszul vagyok ha arra gondolok hogy olyan károk keletkeztek amiket nem lehet helyrehozni.

Válaszaitokat előre is köszönöm.



2019. jún. 10. 18:20
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
68%

Egy 800 ezer értékű autónál már nem nagyon nézik a réteget. Festve volt, vagy nem tök mindegy. Ha viszont nincs szépen megcsinálva az egyrészt csúnya, másrészt ha majd el akarod adni számít, mert vagy nem veszik meg az autót, vagy elkezdenek alkudozni.

Azt mondta a szaki: "lesz egy kis hézag az első sárvédő, és a géptető között" nem tudom mennyi nála a kicsi, de ha az egyik oldalon 5mm a másikon 1,5cm az nagyon hülyén néz ki. Nem lehetetlen dolog kijavítani.

Az meg hogy megfolyt, a legcsúnyább amit csak el lehet képzelni, mondjad neki polírozza ki a folyást (ha magától nem tenné meg) ez sem lehetetlen.

2019. jún. 10. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
75%
Utólag is vissza lehet bontani és megcsinálni normálisan, de akkor most az ablakon lényegében kidobtál 140-et. Eleve jó szakembert, lakatost találni sajnos nehéz és drága mulatság. Aki tényleg profi annak rendes műhelye van, külön tisztán tartott fényezőhelyiséggel és az sem utolsó, ha külön van ember lakatolásra és fényezésre.
2019. jún. 10. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
55%
Normális munkának megkérik az árát csak el kell dönteni, hogy az ember mennyit szeretne rááldozni.
2019. jún. 10. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
29%

Szerintem a #7 mondta jól, hiába a legprofibb műhely, a gyári új alkatrészek és akár limit nélküli költségvetés, sosem lesz meg egyszer gyári állapotú. A javított rész rétegvastagság eltérése mindig mérhető lesz, a csavarfejeken mindig látható lesz ha egyszer megbontották, a karosszéria tömítőmassza sem úgy lesz felkenve ahogy a gyárban a robotok csinálták. Szóval a gyári állapotot még egyszer elérni lehetetlen, bármilyen jó is a javítás. A karosszéria és a fényezés sajnos olyan dolgok ami a tökéletesség igényével javíthatatlan, gyári fényűzésből csak egy van, ha az megsérül már megette a fene az egészet. A legjobb műhely, a legjobb szakemberek is max. annyit tehetnek hogy helyreállítják olyan minőségben hogy az szabad szemmel az autó mellett állva ne legyen látható. De ahogy felnyitsz egy motorháztetőt, a leglelkiismeretesebben végzett javítás mellett is, az első csavarfejen lévő karcokból máris ordítani fog hogy hozzá volt nyúlva. Ezzel sajnos nem tudsz mit csinálni, együtt kell vele élni.

Mondjuk a kérdező időközi válaszaiból nem az jött le nekem, hogy egyébként ennyire tökéleteset szeretne, mert ha olyan helyen javítják az autót ahol megfolyik a friss fényezés, ott nagyon nagy baj van.

2019. jún. 11. 05:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
#14: Bocs, de az illesztéseknél ha megcsinálják tökéletesen, akkor onnantól kezdve simán hozható a látszólagos gyári állapot, senki nem fogja tudni megmondani, hogy törve volt réteg-vastagságmérő műszer nélkül. Most úgy őszintén, ki a fenét érdekel az, hogy a robot tökéletesen egyenletesen viszi fel a tömítéseket, az emberi kéz meg kicsit bele-bele remegve? Azt egy ronggyal ugyanolyan szépen ki lehet kenni, már ahol látszódik egyáltalán. Sőt, állítom, hogy a gyárban éppen emiatt ahol nem kell precíznek lennie, ott a robotokkal lespórolják, mert gyorsabb a gyártás miatta. Nem véletlenül, hogy az ún. kézműves dolgoknak nagyobb az értéke.
2019. jún. 11. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
0%

A hozzászólásodban magad meg is adtad a választ:

“ha megcsinálják tökéletesen, akkor onnantól kezdve simán hozható a látszólagos gyári állapot”

És igazad is van, javításnál már csak a LÁTSZÓLAGOS gyári állapot állítható helyre. A látszólagos gyári állapot és a gyári állapot pedig sajnos nem ugyanaz.

És igen, engem igenis érdekel hogy hogyan van felkenve egy tömítőmassza. A gyári felhordást lehetetlen kézzel utólag tökéletesen reprodukálni, és légyszíves meg ne ideologizáld már a végén hogy az utólagos kendácsolás még jobb is mint a gyári, mert az kézműves...

2019. jún. 11. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
Ha kikalapálják a horpadást tökéletesre, akkor az miért is akkora nagy baj? Akkor már el kell dobni, mert teszem azt 1 mm-rel eltér az alakja a gyáritól? Nem muszáj elhinni, de egy profi lakatos igenis meg tudja csinálni olyanra, hogy nem látod meg a különbséget műszeres mérések nélkül. De ha annyira zavar téged, akkor a teljes kasznit is ki lehet cserélni gyárira, csak akkor az többe fog kerülni, mint maga az autó.
2019. jún. 11. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!