BMW e46 olcsón?
Az olcsó megtévesztő lehet, nem egy bontószökevényt szeretnék venni.
Nézegettem, hogy melyik formájú e46 a legolcsóbb, és úgy látom a Compactok.
A legdrágább 316ti 1.3 millió forint, a legdrágább 318ti pedig 1.15 millió. Tehát az itthoni kínálat tetejét nézegetve is alig járunk 1 millió felett. A legtöbb 7-800 ezer körül van meghirdetve. Tudom, hogy a compact formája sokaknak nem tetszik, nekem viszont nincs bajom vele. Tudom azt is, hogy ezek a legkisebb, leggyengébb motorok ebben a típusban, viszont nekem városban, és ritkán városon kívül nincs szükségem erősebb autóra.
A konkrét kérdés, hogy milyen fenntartási költségekkel számolhatok egy e46 Compact esetén? Elég keveset autózok, nagyjából 5-700 km havonta így mindenképp maradnék a benzinnél. Kb évi 6-8 ezer kilométer mellett mennyit kell ezekre költeni az üzemanyagot leszámítva? Próbálnék a kínálat tetejéből választani szóval nem a lerúgott 3-400 ezres példányokat nézegetem.
Van valakinek esetleg ilyen autója? Leírná a tapasztalatait?
Köszönöm!
Az alkatrészekről hallottam, hogy drága ezért is tettem fel a kérdést. Mert viszonylag olcsón meglehet venni, nekem tetszik is, motorból a 18i biztosan elég lenne. De akkor ennyi használat mellett nem lenne vészes.
Valamint szerintetek mi a jobb választás? Megvenni a kínálat tetejéből 1-1.1 millió körül egy autót vagy inkább venni 7-800-ért és rákölteni a megmaradt 3-400-at? Természetesen ha drágábban veszek egy alap szervizre még mindig marad pénzem. Csupan nem szeretnék túlárazott autót venni ami szépen ki van waxolva, de esetleg nem is jobb, mint olcsóbb társai.
Drágák az alkatrészek, és bontóban is ritkán találni. Az enyém 6 éve "boldogít" engem... Tavaly esett át egy nagy motorfelújításon, a hengerzáram tönkrement minden előjel nélkül, csak úgy spontán... Autómentőt kellett hívni, mert lezárt a kormányzár és vontatni nem lehetett...
A turbója már mindegyiknek tönkrement, mert öreg már, és szar is... Úgy vettem észre, hogy hideg motornál nem ment az egyik henger, utána már sehogyan sem... Mesterien körbesz.pattak, mire valamelyik szerelő elárulta, hogyha kihúzok egy dugót, akkor működik majd mind a négy henger, csak kisebb teljesítménnyel. Azóta úgy használom, mert az a bizonyos valvetronic nevű alkatrészt 200 rugó lenne kicseréltetni... 316 ti compactom van, 318-asat főleg ne vegyél mert a szerelő szerint az a trágyák trágyája. Összeszámlálása a motorblokkja, annyira hajszálvékony alumíniumból van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!