Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik rosszabb egy automata...

Melyik rosszabb egy automata váltós autónak?

Figyelt kérdés

Örököltem nagyfateréktől egy ‘96-os 3 fokozatú bolgyóműves ezres Swiftet.

Olvasgattam itt, hogy nem nagyon éri meg vissza kapcsolni üresbe, ha mondjuk tudom, hogy csak pár mpig fogok állni (mondjuk zebra, vagy tudom hogy mindjart zold, kiszall valaki, stb)

De ugye mondjuk egy pirosnál késő este ez zavaró fény lehet a mögöttem lévőnek.

Múltkor kipróbáltam és ha teljesen behúzom a kéziféket és elengedem a fékpedált akkor se tud kúsznj előre az autó.

Ez mennyire károsítja az autót? Vagy ugyanúgy semmi baja nem lesz ?



2019. jún. 4. 08:41
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
83%
Valóban nem kell kivenned D-ből, és a mögötted lévő is ki fogja bírni azt a pár másodpercet a féklámpádból.
2019. jún. 4. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 Beviz Elek ***** válasza:
87%
Akit zavar a féklámpád fénye, az ne közlekedjen éjszaka.
2019. jún. 4. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%

Kézi váltós autóban Debrecenben (tehát sík mint az asztallap) konkrétan MINDENKI nyomja a féket végig a piros lámpánál. Eleinte én is ilyen kis együttérző voltam a mögöttem állókkal, de aztán mikor egyszer majdnem rágurultam valakire, átgondoltam a dolgot és azóta én is egyfolytában rajta tartom a lábam, akármilyen kicsi az esélye, hogy hátragurulok.

Ki lehet bírni, sokkal rosszabb egyik másik fényszóró, amitől percekig nem látok :O

2019. jún. 4. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
75%
A mögötted lévőnek nem zavaró a fény, hanem nagyon hasznos. Nem véletlenül találtál ki ezeket a fényeket :) Ez olyan mintha azt mondanád, hogy nem indexelsz, hogy ne zavarjon másokat a fény :D
2019. jún. 4. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%

Az automatának semmi baja nem lesz, ha pirosnál nyomod a féket. Sőt, szerintem felesleges üresbe kapcsolgatni.

USAban, az automata váltó hazájában is igy okotatják.

2019. jún. 4. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%

'96 ban vett a muter egy ezres automata szwiftet(mint tudjuk ez akkor rokikocsinak számított) Benne volt a katalógusában, hogy nem szabad ki-be rakosgatni napi használat közben..de muter ezt nem hitte, N be tette minden lámpánál(is),stb..pár nap múlva észrevehetően szarakodott a váltó. Ekkor abbahagyta, és még hét évig hibátlanul működött. Nemrég találkozott az autóval, a mai napig használják.


Induláskor D-be teszed, aztán csak használod. A mai nagy dzsipók féklámpái szintén szemkifolyatósak. Egyre több az automata. Senki nem teszi üresbe.


Nézz meg amerikai videókat az esti városokról...minden autónak virít a féklámpája a dugóban..ott ez természetes.

2019. jún. 4. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 D. Brasco ***** válasza:
100%
Minden automata valto halála a feleslegesen egyfolytában üresbe-sebességbe valo japcsolgatas!A non plus ultra mikor menet közben veszik ki üresbe mint egy manualisnal,mert há' most már csak elgurul a lámpáig......bar ettől van még egy nagyobb kombó,a menet közben üresbe kivett,majd még guruló autót visszatenni D-be!
2019. jún. 4. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:

Köszi a sok választ, csak igazából senki nem válaszolt a legnagyobb kérdésre.:D

Ami az, hogy mekkora probléma az, hogy ha behúzott kézifék tartja a D-ben lévő autót nem pedig az én jobb lábam ami a féken van?!

2019. jún. 4. 11:44
 9/15 D. Brasco ***** válasza:
83%
Szerinted mi különbség van a között,hogy az üzemi (láb) fék tartja az autót vagy a kézifék??Mert szerintem a világon semmi........
2019. jún. 4. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
Ha tudnám nem tenném fel a kérdést. :D
2019. jún. 4. 11:53
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!