Ford fucus st miért drágább mint egy azonos évjáratú mondeo st?
Csak miheztartás végett a Mondeo 3. generációja a DW10 PSA/Ford kooperációban készült 2 literes dízel van (mindben) és egy meglehetősen megbízható motor.
A Ford-ok közül semmi sem tartja az árát, nem azért, mert xarok hanem mert semmiféle fan bázisuk nincs.
"Csak miheztartás végett a Mondeo 3. generációja a DW10 PSA/Ford kooperációban készült 2 literes dízel van (mindben) és egy meglehetősen megbízható motor."
Az Mk3ban sosem volt DW10, az az MK4be jött 2007 őszén.
Az MK3-ban Ford Puma/Duratorq volt, ami nagyon nem ugyanaz mint a DW10 - lényegében teljesen más motor.
Itt most némiképp úgy gondolom elbeszéltünk egymás mellett.
Az MK4 (CD345) a Mondeo HARMADIK generációja. Az MK1 az első, az MK2 az egyes faceliftje és az MK3 a második generációs modell.
Ezek szerint te a 2. generációs modellről (MK3) beszélsz, amiben egy Duratorq motor volt (leánykori nevén Puma) - ami amúgy tudtommal szintén PSA kooperáció. Bár abban nem vagyok biztos, hogy ehhez mennyi köze volt a franciáknak.
Akkor csak összehoztuk. :D
Az MK3 a Wiki szerint csak MK2. de a világon mindenhol a faceliftes MK1 az MK2 és az MK2 az MK3 :D
A 300k km-t az átlag TDCI MK3-ak már 5-7 éves korukra megfutották. Ha karbantartod - értsd ráköltöd az életedet - akkor elmegy ez is az idők végezetéig, mint bármi más. A nagy kérdés, hogy megéri-e.
Az ST220 ára megy fel, mert kevés van belőlük: vagy szétrohadtak, vagy széthajtották őket :D
"A hátsó két henger hajlamos melegedésre mivel annak nehezebb a szellőzése ott bennt"
Főleg, ha Zentaiék építették be. De azért olyan nagyon ne lepődj meg, hogyha az ST220-ban keresztben beépített V6-ot találsz, állítólag mind olyan. A hátsó két henger az men menetirány szerint hátsó, hanem a vízpumpához képest "hátsó" :)
"de ha nem volt szét racsingolva akkor nagyon szépen lehet használni."
Na de ki vette meg a "legsportosabb" Mondeot azért, hogy hétvégén templomba járjon vele?
Az ára a németeknél 4-7000 euro között kérnek az átlagos példányokért. A normálisabb korabeli 330i-kért meg 12 000 felett ( de elmennek 20 fölé is ). Az ST220 is csak egy Mondeo...
2018-óta használom napi szinten 60-70km vegyesbe nem költöttem rá semmit a kötelező cseréken kívül,de azt is magamnak csinálom félcsere,olajcsere.
Az előző tulaj felújítatta a porlasztókat amiről számla is van.
Hagyad már a BMW-t össze se lehet hasonlítani. Nekem a forma tetszik semmi más a Mondeoba.Nem istenítem,de nekem megfelel volt BMW is,de abból kb 95%- legyalàzott hulladék..Pedig azért a Mondeonak is szeretem húzni a haját és mégsem kell félnem attól,hogy valami szét fossa magàt rajt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!