Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Toyota gt86 tuning alap?

Horváth Patrik Levi kérdése:

Toyota gt86 tuning alap?

Figyelt kérdés

Gondolkoztam egy gt 86-oson.

Engem külsőre nagyon megfogott.

Belül viszont alakítanék.

Nem is amiatt, mert nem lenne elég, viszont egyedit szeretnék.

Néztem már több fórumot és topicot is.

Olvastam sok tippet meg véleményt, viszont válaszolni nem nagyon szeretnek ezért írtam ide.

Tervek szerint vagy Koni vagy Bilstein futóművet szeretnék alá.

Megerősített hidakat és sperr diffit.

Természetesen toronymerevítőt.

És egy Akrapovic kipufogó rendszert. (Elég drága de mindig ilyet szerettem volna bármilyen autót néztem)

És most jönne amiben bizonytalan vagyok.

Érdemes esetleg régebbi bontott japán motort nézni bele?

Gondolok itt 2jz gte blokkra, például vagy valami hasonló lökettérfogatú vas blokkot szeretnék, ha hozzá van nyúlva tartósabbnak gondolom mint a gyári 2 literes szívót.

Hp Piston dugattyúkat néztem hozzá, hajtókarból volt több márka is mindeképp kovácsolt vas hajtókart szeretnék, és főtengelyt is.

Valamint hks intercoolert néztem hozzá.

Meg ugye, mondjuk ez motor függő de egy turbót mindenképp szeretnék rá. Szóval a szívó ezért sem jön be annyira.

Nyilván sport szűrők, szilentek, jobb minőségű csapágyak. Meg az apróbb, járulékos alkatrészek!

És nagyjából ennyi. A külső igazából ráérős.

Úgy nagy teljesítményt kihozni nem szeretnék egy +100-150 ló hogy 350 körül legyen és annyi.

Azért szeretnék minél jobb minőséget, hogy tartós legyen lehetőleg ne essen szét, mondjuk hangolni úgy is össze kell mindent mindennel, hogy a karaktere passzoljon ahhoz amire használom.

De erre gondoltam. Persze nem mindent egyben. Az autó vásárlás után, ha sikerül megvennem amit kinéztem durván marad 1,2-1,5 millió.

+ ha sikerül eladni a jelenlegit akkor az durván 2 ehhez. Szóval ha megvan az autó akkor jó esetben 3,5 marad nálam.

Ebből 2,5 et költenék hirtelen rá, hogy maradjon egy tartalékba ha valami váratlan dolog érné az autót, a többit meg apránként.

Ha esetleg valakinek van véleménye, tapasztalata a fenti márkákkal kapcsolatban, vagy esetleg van hasonló terve, vagy már kész autója az írjon!

A blokk csere érdeke leginkább, (a 2jz egy ötlet volt tehát nem feltétlen kötődöm hozzá)

Köszönöm előre is a segítő válaszokat!



#tuning #Supra #Toyota #Akrapovic #HKS #Toyota Supra #86 Toyota gt 86 #2jz gte #tuning alap
2019. máj. 16. 19:50
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Kassák Lajos: A ló meghal a madarak kirepülnek c. verse jutott eszembe erről.


Egyébként mi a kérdésed?

2019. máj. 16. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Ez a vers hogy jött ide?:D

Hát hogy érdemes e motort cserélni. Vagy gondolkozni másik motoron.

Mert a szívó annyira nem tetszik.

A kis lökettérfogat se.

De ha van valaki aki tapasztalt ebben, esetleg próbált, csinált ilyet azt szivesen meghallgatnám mi a véleménye.

Ha a motor nem, akkor kb ez az ötlet halott mert szívó motort nehéz turbósítani, akkor nemtudom inkább gondolkoznék másban.

Ami alapból turbós és akkor marad az.

Úgy ahogy van.

De jobban örülnék neki, ha valaki pozitív visszajelzést adna ezzel kapcsolatban.

De ha nem, akkor meg beletörődök és lesz más.

Szóval igazából tapasztalatot szeretnék hallani, illetve olvasni!

2019. máj. 16. 20:13
 3/13 anonim ***** válasza:
Olvasd el a verset, meg fogod érteni. Egyébként itt a gyk-n általában tömör, célratörő kérdéseket érdemes kiírni, mert azoknál sokkal nagyobb az esély arra, hogy érdemi választ kapsz.
2019. máj. 16. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Igyekeztem vele, de ha leírom önmagában a blokkos részt utanána egyesével magyarázkodhattam volna kommentekben, azért probaltam hirtelen minden gondolatomat leírni
2019. máj. 16. 20:19
 5/13 anonim ***** válasza:

Első gondolatom az volt, hogy nézz fel hahura és ott van 9millióért a kész autó de sajnos vagy elkelt vagy nincs jelenleg fennt.


Motor csere max akkor ha közúton nem akarod használni illetve kipakolod a belét mert egy sor6 turbó kicsit több helyet foglal mint egy boxer 4henger. Turbót hanyagolnám van hozzá kompresszor kitt meg úgy minden szinte plug&play verzióban is. Főleg USA-ban nagyon megyen ennek az autónak a tuningja így külföldi fórumokon olvass utána ezeknek vagy a "VictoryMotors"-nál és a "RedSunService"-nél kérdezősködj után a dolgoknak, ők árban és szerelésben is tudnak segíteni.

2019. máj. 16. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Néztem hahu-n is, meg külföldi oldalakon is, de úgy döntöttem inkább hahu. Így is lehet kifogni rosszat de talán valamennyivel többet tudok az autó múltjáról.

Mármint ami kezdetektől magyarban van. DSR-nek hála.

Kompresszoron is gondolkoztam, annyiból jobban tetszik, hogy nincs turbó lyuk, az folyamatosan tölt, viszont vesz is el pár kW-ot.

A nyomatékgörbéje viszont kiegyensúlyozottabb.

Csak jóval drágább mint a turbó.

Mondjuk amiket le írtam az sem lenne olcsó úgyhogy szétnézek.

Köszönöm a segítséget!:)

2019. máj. 16. 20:33
 7/13 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem neked inkább egy haver kéne akivel eltémázgathatnál a tuning csodálatos világáról.
2019. máj. 16. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

Köszi ezt a felesleges másfél sort:D

Az ilyeneket soha nem értettem, neked miért fáj, hogy felteszek egy kérdést?

Egy szóval nem mondtam, hogy komoly szinten értek hozzá.

Az meg, hogy szeretnék hozzá érteni és szeretnék egy ilyen autót esetleg nézni ahogy csinálják, és mások véleményét meghallgatni az nem értem miért bántja a lelked.

Válaszolj negatívan de akkor indokold, a negatív kritika is lehet építő jellegű a tied konkrétan nulla.

2019. máj. 16. 20:50
 9/13 anonim ***** válasza:
Ha ennyire érdekel és lóvéd is van, én is kérdezősködnék a RedSun-ban. Ők azért ebben élnek...
2019. máj. 16. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen, megnézem mindenképp!:)
2019. máj. 16. 21:22
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!