Ültetőrugóknál mi az a szám?
Az 50/50 azt jelenti, hogy az első tengelynél és a hátsónál is 50 mm-rel közelebb a talajhoz a kocsi, mint a gyári futóművel. Azért van kettő, mert külön van megadva első és hátsó tengelyre, vannak olyan szettek, amik elől többet ültetnek. Gyári felfüggesztéshez passzolnak. Viszont 50/50-et már nem raknék be a gyári lengéscsillapítókkal, hanem komplett szettet vennék, azt is állíthatót. Ilyen mértékű ültetésnél már jól jön, ha esetleg valahol fennakadnál rendszeresen és tekerni akarsz rajta.
H&R, Koni, Bilstein elég jó márkák, bátran vásárolható.
Megelőzendő a következő kérdésed, be kell íratni a forgalmiba, ennek a lebonyolítása ideális esetben is nagyjából 100.000 Ft (Nekem be van íratva)
Keress másik szerelőt...
A gewinde miért lenne rosszabb, mint a csak rugó? A gyári lengéscsillapító a gyári rugóhoz van hangolva, ha jelentősen máshol van az egyensúlyi pont és más tartományban dolgozik, más úthosszal, akkor nem lesz jó.
Nekem 50-55 mm-t van ültetve az autóm, igaz, alapból sem túl magas, de ez már eléggé a kompromisszumos kategória, kényelemben és hasmagasságban is. Menetdinamikában viszont...A márkákra egyszer válaszoltam. TA tényleg nem a legjobb, de ahogy én olvasom, élhető azért.
Nekem AP van, az sem rossz. De H&R, Koni, Eibach, mind jó.
#1
AP még mindig jó. 110.000 Ft nagyjából a Gewinde, plusz a toronycsapágy és még benne vagy a keretben.
Erre jön a beépítés és a papírozás, az még 150.000 Ft (föggetlenül attól milyen márkát szereltetsz be)
#1,4
Ap futóműről linket esetleg kaphatnék, mert én csak 220 ezres változatot találok, [link]
Továbbá még annyit had kérdezzek a gyári lengéscsillapítok mekkora méretű űltetőrugót bírnak el maximum?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!