Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Körülbelül mennyibe kerülhet...

Körülbelül mennyibe kerülhet egy minőségi alváz és üregvédelem? (Hogy mindent kiszerelnek)

Figyelt kérdés
Adott egy Astra H 5 ajtós, van rozsda a kocsi hátsó részén. Ahhoz, hogy a rozsdát el tudják távolítani, le kell szedni a komplett hátsó felfüggesztést. És nem akarnék olyat látni, hogy még a rugó és a lengéscsillapító is tocsog az alvázvédőben. Az autónak csak a hátsó felét csináltatnám meg, mivel a többi helyen rendben van. Illetve az emelési pontokat és a hátsó kerékjárati ívben a karosszériadugó környékén kéne javítani. Továbbá az első bölcső felfogatásánál is javíttatnám, kiszedetném a komplett motort, első futóművet, teljes motortér újrafényezése, zárhíd és fényszórótartók. Ez körülbelül mennyibe fájhat nekem? Időpontos az autó Ceglédre a Bíró fényezőhöz, de még konkrétat nem beszéltünk, csak időpont.

#ár #mennyibe kerül #rozsda #karosszéria #Alvát és üregvédelem
2019. máj. 8. 12:48
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

Az ilyen csavarfejek, bilincsek szerintem se érdekesek ebből a szempontból. Egyrészt attól hogy nem szép, az még marha sok idő míg gondot okoz, pl elszakad egy bilincs. Másrészt ha be is következik, simán apró pénzből kicseréled újra.

Tulajdonképpen a lengőkarokat, egyéb futómű alkatrészeket is lehet cserélni ha már annyira rossz állapotban vannak. Egyedül amit nem tudsz sima cserével lecserélni az a kaszni és az alváz. Azt tényleg érdemes megcsináltatni ha még 10-15 évig ezzel az autóval tervezel. Ha az alját csináltatod, akkor én már azt mondanám, hogy fujják le az egész alját, ne csak a hátsó részét. Ha már ott az autó az emelőn, aknán, nem sokkal lenne drágább az egészet megcsináltatni. Megelőzésnek sem rossz a plusz védelem.

Nekem a H Astra után most egy K Astrám van. Még szinte új. Gondoltam rá, hogy most kéne rá egy alvázvédelmet megelőző jelleggel tetetni. Én is hosszú távra tervezek vele. 10-12 évig biztosan használni fogom. Vigyázok is rá és szerencsére van módom garázsban is tárolni. Szóval még annyira szép és makulátlan az alja, hogy nem tudtam még rávenni magamat hogy megcsináltassam. Valamint még rá akarok kérdezni a szalonban, hogy ez befolyásolja-e a gyári garanciát. De ahogy a legelső kezdődő jelét is látom a rozsdának, szerintem telibe fogom fújatni az egészet.

2019. máj. 10. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:
A telibefújással csak az a bajom, hogy az a műhely, ami jó lenne, legközelebb Pesten van, nekem meg messze van. Sok helyen, úgy ahogy van a kocsi, telibeszarják a bronz alvázvédővel, úgy, hogy kap a motor, kapnak a vezetékek, tank, meg ami csak van a kocsi alján. Jó szakember nagyon drága, nekem megfizethetetlen, mivel még most megyek Esti érettségire, a kocsi motorja lehet cserés, meg sok baja van még neki, kezdem a C kategóriát, meg van tartozásom, szóval, nem könnyű. Azért meg nem akarok fizetni, hogy elbasszák azt, ami jó, így ha megcsinálják, nekem elég a hátulját, de én vissza is fújatnám, hogy néz az ki, mikor a fél autó bronz. Még az emelési pontok, néhány merevítés, pótkeréknek a "doboza" is látszik, ha kicsit alulról nézem az autót, kerékjárat meg főleg. Sokan mondják, érdemes egyből alvázvédőzni új autókat, legtöbbször ezt japó autóknál mondják, nekem az autó már 15 éves, ahhoz képest jól bírta az osztrák sózást.
2019. máj. 11. 01:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!