Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Körülbelül mennyibe kerülhet...

Körülbelül mennyibe kerülhet egy minőségi alváz és üregvédelem? (Hogy mindent kiszerelnek)

Figyelt kérdés
Adott egy Astra H 5 ajtós, van rozsda a kocsi hátsó részén. Ahhoz, hogy a rozsdát el tudják távolítani, le kell szedni a komplett hátsó felfüggesztést. És nem akarnék olyat látni, hogy még a rugó és a lengéscsillapító is tocsog az alvázvédőben. Az autónak csak a hátsó felét csináltatnám meg, mivel a többi helyen rendben van. Illetve az emelési pontokat és a hátsó kerékjárati ívben a karosszériadugó környékén kéne javítani. Továbbá az első bölcső felfogatásánál is javíttatnám, kiszedetném a komplett motort, első futóművet, teljes motortér újrafényezése, zárhíd és fényszórótartók. Ez körülbelül mennyibe fájhat nekem? Időpontos az autó Ceglédre a Bíró fényezőhöz, de még konkrétat nem beszéltünk, csak időpont.

#ár #mennyibe kerül #rozsda #karosszéria #Alvát és üregvédelem
2019. máj. 8. 12:48
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Állapotfelmérés után, az autó típusa határozza majd meg az árat, ez 60-150e ft is lehet.

Elvileg ahová vinni fogod, ők a rendes dinitrolos eljárást alkalmazzák, és nem hasra ütés szerűen pacsmagolják be a kocsit, mint sok idióta csinálja még ma is.

2019. máj. 8. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 D. Brasco ***** válasza:

Azert a technika ma már régen nem ott tart hogy egy alvázvédelemhez kosárba kell szedni az autot az utolso csavarig!Ma már kémiai uton atalakitjak meg passziválják a rozsdát ami utana simán festhető vagy alvazvedőzhető!

Azt meg hogy a komplett motort futóművet kiszedni,őszintén minek??Mit akarsz te a motortérben fényezni?Ennek csak a munkadíja olyan összeg hogy kb az auto piaci értékének a negyede,ha meg annyira szar allapotban van higy ezt muszáj megcsinalni rajta,akkor add el,vagy mehet a bontóba!

2019. máj. 8. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Na, ennek így én sem látom értelmét: csak a hátulják megcsináltatni, de a motort kiszereltetni, motorteret fényeztetni...

Ha nem kell lakatolni, normál állapotban van (értsd itt-ott enyhe felületi rozsda), egy normális dinitrolos alváz és üregvédelem kell rá. Egy ilyen autóra sacc/kb 200 körül megállhat a dolog.

De ha úgyis van időpontod, gondolom felmérik az autót és pontosabb ajánlatot tudnak adni, mint mi akik látatlanul találgatunk.

2019. máj. 8. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Szerintem nem fogják elvállalni, ez már inkább restaurálás lenne, esetleg rábeszélnek egy normál alvázvédelemre.
2019. máj. 8. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
2-es válaszoló, azért kell kikapni a hátsó futóművet, ahogy van, mivel azok alatt is van rozsda, illesztések, hegesztések, kaszni merevítésein, üzemanyagtartály fölött, oda a jó isten se dugna be semmit, nem hogy lekapni a rozsdát. Az autó osztrák volt, sómarta. Azért akarnám csak a hátulját, mivel máshol nincsen rozsda az alvázon és nem látnám értelmét összepacsmagolni a bronzszínű alvázvédővel, még ha visszafestenék is ott, az is sok, én azt csináltatnám, ahol rozsda van. A motortérben kezdetleges a rozsda, de el akarom még csírájában folytani. Igen, lehet hülyének néz itt valaki, de nagyon maximalista vagyok az autóval kapcsolatosan, minden apró szart, ami engem zavar javíttatni akarom, még ha másé lenne, pontba leszarná azt, hogy mondjuk a vízcsöveken a bilincsek rozsdásak. De hát, ilyen vagyok, legalább ha x év múlva eladom, valaki jól jár. :)
2019. máj. 8. 22:20
 6/12 anonim ***** válasza:

A hátsó futóművet lekapni ennél az autónál nem nagy kaland. Pár csavar tartja. A motor ki-beszerelés már komolyabb művelet. Ha találsz is ilyen szervizt, aki az utolsó csavarig restaurálja neked az autót, a pénztárcádat jó nagyra kell majd nyitni. Az autó értékének legalább a felét rá fogod költeni.

Az első kerekeknél a dobbetét hátsó részét pattintsd le! Mögötte nézd meg milyen, takarítsd ki, ha még nem volt! Általában ott szeret megállni a sós vizes sár és belülről rohasztja a sárvédőt + küszöd felső részét. Pár évente érdemes ennél az autónál kitakarítani.

A másik kritikus pont a toronyszilent. Motortérben a tornyok tetején lévő műanyag kupakot vedd le, nézz alá! Láttam már olyat, hogy állt benne a rozsdás víz. Van aki gépzsírral tölti fel a kupak alatt, Én korróziógátló waxot szoktam rá nyomni + azzal "ragasztom" vissza a kupakot. Gyárilag nincs kezelve a felület, ha már erősen korrodált, simán át is tud szakadni az egész.

2019. máj. 9. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Igen, a típushibáit tudom az autónak, a dobbetétek mögül kitakarítottam a retket, ott nincs rozsda. A toronyszilentek rozsdásak voltak, én onnan kiszedtem a rozsdadarabokat, feltöltöttem rozsdaátalakítóval, a fölösleget kiszívtam, megszáradt, teli nyomtam grafitzsírral, majd a műanyag kupakot a faceliftesre, azaz a gumi kupakra cseréltem és ennyi, bár lehet előbb-utóbb cserés lesz. A legdurvább korrózió a kocsi hátulján van, ahol a tank kezdődik, szóval a hátsó futóművet 100%, hogy le kel kapni, amikor csinálják. A motortérben meg kezdetleges a cucc, egyeztetek majd velük, de azért nem megyek el Ceglédre, hogy kérdezzek, majd amikor vinni kell előtte megbeszélem velük. Az autót egyébként patikára terveztem, hogy megcsinálom, minden apró kis hibát, kőfelverődést akarok majd javítani rajta, hosszútávra tervezek az autóval, meg hát én szeretem is, mindig vigyázok rá, ilyen vagyok. És köszönöm a tanácsokat, de annyi baj volt a kocsival, hogy ismerem már elégé a bajait. :)
2019. máj. 9. 13:27
 8/12 anonim ***** válasza:

A motortérben csodálkozom, hogy megindult. Az azért elég védett helyen van. Közvetlenül nem éri a sós lé. A bölcsőn szokott előfordulni, főleg a hegesztéseknél. Az anno nekem is le lett kezelve. Nekem volt gyárilag motor alatti burkolatom, ami a bölcsőre van felfogatva. A burkolat belső részén valami filcszerű hangtompító bevonat van. Az eső vagy kocsimosás után megszívja magát vízzel és csak lassan szárad ki. Közben meg tocsog benne a váz. Azt én távtartó alátétekkel raktam vissza, így nem érintkezik közvetlenül a vassal + a menetszél is jobban ki tudja fújni.

Még folytatva a sort, a küszöbön lévő dupla gumiszigetelés alatt tud rozsdálni. Ez sincs mindegyiken. Főleg a facelift előtti magasabb felszereltségűekre rakták előszeretettel. Ez nem igazán volt átgondolva. Az ajtókból pont oda folyik a víz, megreked és nem tud kifolyni. Minden kocsimosás, vagy eső után itthon a garázsban szépen szárazra törölgettem a gumi alatt.

Amúgy nem tudom hova valósi vagy, Pesten a Rusztika Bt-t tudom még ajánlani. Ismerősöm csináltatott náluk jó pár éve szintén H Astra alvázat. És nem panaszkodott rájuk. Viszont ott állítólag valami fél éves előjegyzéssel dolgoznak, mert annyi a munkájuk.

2019. máj. 9. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
A bölcsöcserén túl vagyok, az kuka volt, szarrá volt rohadva. A motortérnél nekem a lökhárító merevítőn van felületi, alulról nézbe a kasztniból lógnak ki csavarok, amikre valami lenne rögzítve, de nincs, azok körül hólyagos, meg pár helyen. Pestmegyében lakom én is, Nagykáta mellett egy faluban, Pest nekem messze van, a Bíróhoz is fél éves a várakozóidő. Meg a motortérben nekem még a szelepfedélcsavarok is rozsdásak voltak, azokat megpucoltam, illetve az összes hűtőcső bilincse rozsdás, meg még sok minden. Csillaggarázsban áll az autó, így nem lenne rossz, ha meg tudnák csinálni nekem.
2019. máj. 10. 02:36
 10/12 A kérdező kommentje:
Kicsit átgondoltam, átnéztem a motorteret, és valóban nem érné meg megcsináltatni, annyira kezdetleges a rozsda, hogy nem hinném hogy bármi bajt is okozna, ezért valóban hülyeség lenne kiszedetni a kocsi elejét. De viszont a hátulját meg kell csinálni, arra azért nem mondanám, hogy kezdetleges.
2019. máj. 10. 12:54
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!