1000 HP fölé. Hogyan?
Kérdésem a következő lenne, Volkswagen golf 2 hogyan lehet 1000 HP fölé húzni, vagy esetleg 3-as golf vr6 1000 HP fölé?
Pénz nem számít... Tippeket és ötletek jöhetnek köszönöm szépen.
Márpedig ez a szint már nem gyík és nem sufni szint.
Még azt sem írtad le, mi lenne a kiindulási motor. De egy 1.4-1.8 Golf II-nél már a blokk sem elég hozzá a VR6 is erősen üzemórás lesz minimális élettartammal.
En amikor 1000 le felettit akartam vettem egy veyront
17/f vállalkozó programozo mernok orvos
Egyébként ha van több erős autód, akkor pláne tudnod kéne hogy hogy működik. (ha építve van) Ezt valóban profi tuningműhelyekben végzik, tehát 4 haverral ne is állj neki. Nem úgy van hogy kicserélek 4 alkatrészt és kész. És jellemzően ráköltenek annyit, amiből vehetnél egy elég jó autót.
Ennyi pénzért vegyél inkább egy rendes sportautót, ami még szép is. És az legalább alkalmas közlekedésre is. Egy ilyen 1000 Le-s golf arra jó hogy menj vele egyenesen versenyen 400 métert. Másra nem. Aztán 10 ilyen verseny után meg cserélhetsz benne motrot.
Igazából nemis szoktam érteni, miért jó az, ha egy szakadár golfba belefarigcsálnak valami batár motrot, és ráköltenek az amúgy 150 ezer forintos autóra 25 milliót. Cserébe lesz egy erős autód, ami kinézetre még mindig egy 25 éves kalap szar :D
Ez az egész kicsit olyan mintha lenne egy barátnőd, aki marha ronda, de legalább jó az ágyban.
Ne hallgass a hülyékre, csak irigyek, mert neked vannak erős autóid és ambíciózus is vagy. És a korlátlan pénzedre főleg irigyek.
A 2-es golfból egyszerűen ki kell vágni a fojtást, nagyflex kell hozzá, de gondolom az van otthon.
A 3-asban meg át kell forrasztani két csatlakozót, abban már csak elektronikus fojtás van. Ezután mindegyik tudni fog kb 1230 LE-t. Igazi sleeperek. És mivel német technika, a fogyasztása is kevesebb lesz, és szervízbe sem kell hordani, ezekkel a módosításokkal a tervezett avulást is kiiktatod egyben.
Sose fogom megérteni mi értelme az ilyen kérdéseknek. Teljesen egyértelmű, hogy kamu. Akinek sok pénze van nem itt fog kérdezősködni, főleg olyanoktól akik szintén nem értenek hozzá és hülyeséget mondanak. De itt van egy kis segítség a Boba-motoring 1000+-os golfjának kis részlete:
"Erőforrás terén egy 2.0 literesre fúrt 16 szelepes erőforrást kapott, melynek lelkét egy megerősített 1Z dízel blokk képviseli. A jól bevált recept innentől teljesen hasonló a korábbi felálláshoz: 16 szelepes KR hengerfej, új vezérműtengelyek és főtengely, Pauter hajtókarok, 82.5 mm átmérőjű kovácsolt dugattyúk kerültek beépítésre, a motort pedig E85-ös üzeműre alakították. Erre a konfigra került fel végül a 4.0 baron töltő, Garrett GTX42 turbó, melyet az eXtreme Tuners csapata dolgozott át a cél érdekében."
Persze rengetek infó hiányzik még, a nagy cooler, injectorok stb...
A Need for Speed-ben válaszd a legdrágább motort :D
Vagy köss elé 1000 lovat! Szó szerint 1000 lóerős lesz :D Csak nehogy szétszaladjanak a lovak! Erre vigyázz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!