Normális az, hogy ha az autóm akkuja tele van és a generátornak nem kell töltenie, az alapjárat felmegy 1000 fölé, ha pedig terheli és tölt akkor 700 körülire csökken?
Figyelt kérdés
Egy régi karbis 2103 Lada.2013. jan. 14. 15:24
1/9 anonim válasza:
Semmi köze a kettőnek egymáshoz szerintem!Nem lehet hogy mikor felmelegszik a motor akkor azért mén fel a fordulat?Meleg motornál kell beállítani az alapgázt.
2/9 A kérdező kommentje:
Lehúztam a generátorról a csúszósarut amin tölt és megemelkedett az alapjárat. Mikor vissza dugtam, leesett normálra.
2013. jan. 14. 16:52
3/9 anonim válasza:
Nekem akkor esik lentebb az alapjárat, mikor bekapcsolom a hátsó ablak fűtését. Úgyhogy azt mondom, hogy normális.
4/9 A kérdező kommentje:
Igen az normális, az ablakfűtés elég sok áramot eszik így a generátor jobban terheli a motort, nekem viszont nagyon sokat emelkedik a fordulat ha nem tölt a generátor, ez a mértékű rpm emelkedés szerintem nem normális.
2013. jan. 14. 18:04
5/9 anonim válasza:
Volt egy esetem mikor a generátor tönkrement és nem volt semmi töltés,na akkor addig ment a kocsi míg az aksi le nem merül!Meg a világítást is el kellett kapcsolnom mert fulladt a motor már a végén,úgy hogy sötétben vezettem haza.Annak a klemninek a levétele arra utal hogy nincs az aksi ami elnyelje a felesleg áramot,és emiatt pereg fel a motor,valami zárlat lehet vagy valami nincs rendben a kocsiban.
6/9 A kérdező kommentje:
Az erősebb szikrát meg ilyesmit megértem de mért következtetsz zárlatra?
2013. jan. 14. 20:50
7/9 anonim válasza:
Az hogy terhelés alatt csökken a fordulat normális.
Viszont be kéne állítani az alapjáratot, 850-900 körül lenne jó terhelés nélkül üzemmelegen.
Az egyéb dolgokba nem megyek bele, nem igazán így működik ahogy írtad, de fáradt vagyok ahhoz hogy kifejtsem.
8/9 anonim válasza:
Ja, és járó motornál nem igazán illik lehúzni az akkusarut, a fesszabályzó és a diódahíd (már ha olyan a generátor, tényleg fáradt vagyok) sem fogja szeretni ha többször eljátszod.
9/9 A kérdező kommentje:
Mentségemre szóljon, az alapjárat ingadozott nekem már régóta, de most nem volt visszatöltés és magas volt az alapjárat. Leállítottam, megnéztem a generátort, le volt csúszva a tyúkbél. Visszadugtam a sarura, beindítottam, szép alapjárat, aztán megint megemelkedett, megnéztem járó motornál, lecsúszótt a saru (széthajlott, nem szorul rá a generátorra). Amikor visszanyomtam rá megint jó lett az alapjárat, üzemmeleg motorral.
2013. jan. 15. 07:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!