Mi okozhatja az alapjárat ingadozását és mitől száll el az alapjáratom?
Az üzemanyagrendszer kitisztításán már túlvagyunk. Mutatta is nekünk a szerelő, hogy mi volt benne....hát....annyira ramaty állapotban volt, hogy még az egyik gyertyát is beköpte annyira, hogy ne működjön. Jó, tény, elvileg 2 évig előtte állt a "paripa", úgyhogy valamilyen szinten ez természetes. De az a furcsa, hogy mindezek után is csinálja a fesztivált, hogy ki lett takarítva és hogy új szűrőket is kapott. Bár a fékkel szerencsére még nem volt gondunk és legalább egyből újra is indul, ha netán leállna, azért mégis furcsa, hogy ezt csinálja. De ami méginkább meglepett most...reggel 4-5 alkalommal is leállt, viszont utána egy olyan jó 2 órás pihenő után jöttem vele vissza egy olyan 10-15km-es szakaszon és most meg úgy ment, mint a kisangyal....egyszer nem állt le, egyszer nem esett 1000 alá az alapjárat, nem is pörgött fel...komolyan mondom, ez egy rejtély.... egyszer mondjuk kicsit olyan volt, mintha egyet ugrott volna, de szerintem az én voltam, bár ebben sem vagyok biztos. am köszi a kommentet a Daciarol, kicsit azért megnyugtattál, hogy jó helyen kapisgálunk...bár kíváncsi lennék, erre mit mondanál.... :) De tény és való, hogy mielőtt a totális rendszertisztítás előtt csak a karburátor körül volt kipucolva, akkor is jól ment, kereken 1 napig...aztán jött megint az ugrálás meg a leállás...utána volt a nagy rendszermosás, kereken 2 napja. Azóta csak ez az alapjárat probléma áll fenn.
Am. azt nem is írtam le, hogy amellett hogy karburátoros, lambda-szondás is, úh. az is befolyásol sokmindent, de nem tudom, hogy mennyire???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!