Nem tudom hirtelen, hogy melyik fokozat hol van az autóban, mit javasoltok?
Kb. olyan szintű "tudás" szükséges hozzá, mint a hüvelyk/mutató/középső/gyűrűs/kisujj megkülönböztetéséhez vagy mint a 12 hónap felsorolásához. Pedig az utóbbiból kétszer annyi van, mint az autó fokozatainak száma, mégis föl tudod sorolni, talán még a helyes sorrendet sem téveszted el. ;)
Szóval, olyan 8-10 éves kortól elvárás az ilyesmi.
(legrosszabb esetben, ránézel a kar állására)
Az első órán nem ment nekem sem. Itthon rájöttem onnantól ment. Már már értem és érzem na meg hallom mikor kell váltani. Múlt péntekig semmi gond nem volt... Azóta előfordul néha, hogy álló helyzetből való elinduláskor 3 ast rakok véletlenül. Nem tudom mi lett. Eddig ment. Holnap megpróbálom, hogy minden megálláskor kiteszem üresbe. Ha pl 3-assal vagy 4- essel állok meg, nem vagánykodom, h egyből egyest rakok, hanem biztos ami biztos kirakom üresbe. De még ha kettesben vagyok és úgy állok meg akkor is.
A kanyarodással is így volt. Eleinte gyors volt 2 esben kanyarodni, aztán elhatároztam h. a következő órán csakazért is minden kanyart 1 essel veszek be. És figyeltem rá nagyon. Aztán ennyi elég volt, hogy 2 essel tudjak kanyarodni.
Kedves előttem szóló, bizonyára a jó szándékú segíteni akarás vezérelt, de ilyet akkor se írj!
Az általad említett "most már tudok kettesben kanyarodni" gondolat, sajnos hibás.
Nincs ilyen séma, hogy kettesben/vagy akár hanyadikban) KELL kanyarodni.
Fogalmunk nincs, hogy amelyik kanyarra Te gondolsz, az csak egy szélesen forduló enyhe ív, valahol a nyilt országúton, vagy egy visszafordító hajtű egy szűk hegyi szerpentinen. Ahogy azt sem tudjuk, hogy előtt milyen hosszú az egyenes.... Lehet, hogy legmagasabb fokozatba érkezel 100 fölött és elég csak elemelni a gázt, akkor is gond nélkül befordulsz, de az is lehet, hogy közvetlenül egy lámpás kereszteződés után kanyarodsz egy szűk mellékutcába, ahol ráadásul zebra is van, vagyis még az első fokozat is soknak tűnik az araszolás miatt, hisz bármikor bele kell állni a fékbe.
Szóval, csak óvatosan a sémákban való gondolkodással.
Az autóvezetés nem sablonok automatikus alkalmazása, sokkal inkább improvizálás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!