10-12 éves német dízel prémium?










Nem szar mind! Vannak kivételek, ki lehet fogni egy nagyon jó állapotban lévő példányt is, amit az előző tulaj nagyon kímélt és vigyázott rá de nagyon de nagyon nehéz ilyet kifogni!
Azt javaslom hogy először is kezd azzal hogy a külseje sérülés és karcmentes legyen, ezután festékvastagság mérést kell csinálni, aztán ha ezek rendben vannak akkor jöhet egy márkaszervizes vizsgálat, alvázszám alapján le kell kérdezni az előéletét.
Na ha ezek után is minden rendben van akkor meg szabad venni nyugodtan!










amit ennyiért megkapsz, az már sehol nem lesz prémium, csak a szervizköltségekben.
vegyél fiatalabb "nemprémium" kocsit inkább





Hogy értsd
Újonnan 20mft használtan 2.
90 százalékát elveszítette annyit ér a piac szerint.
Megveszed. Alkatrész kell mert fog kelleni hiszen 90 százalékos lehasznaltsagon van ugye.
A gyári dolgozók neked nem dolgoznak olcsóbban mert hasznaltan vetted ezért az autó fenntartása nem lesz olcsóbb. Emellett lehasznalt innentől egy akár 500-800e ftos javítás nem kiugró.
Látod ez alapján nem szar csak annyit ér amennyit kérnek érte





ez a "ne az aljáról válogass" az egyik legnagyobb baromság, pláne ilyen korú autóknál. nézzünk szét a hirdetések között, 10-ből 9 frissen szervízelt, hibamentes autó...az olcsó is meg a drágább is.
a különbség csak annyi, hogyha mondjuk rádobsz 3-400ezer Ft-ot, és a végén kiderül, hogy az is egy pénztemető, akkor ráb_sztál, és ráadásul információhiány is esélyesebb, mert az biztos, hogy az eladó mindent tagadni fog.
ellenben egy kínálat alján lévő autónál nagyobb az esély arra, hogy az eladó készségesebb lesz, és informál mindenről, amivel foglalkozni kellene, mondván ezért ennyi az ára.
persze lehet abban is pluszban meglepetés, de mégis 3-400ezerrel beljebb vagy, kevesebb rizikóval.
de ez mind hiába, ha egyszerűen a fenntartás nem menne, az általános karbantartás...mert ugye tök jó, ha véletlenül kifog egy megkímélt, törődést kapott darabot...csak aztán, ha onnan elkezd fillérbaszóskodni, akkor elég könnyen elkezd amortizálódni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!