Ti észre vettétek màr mennyi vadi új terepjàró és egyéb (BMW, Merci, Audi) rohangàszik az utakon? Legalàbb is itt, ahol én is élek (kelet Mo. -on)? Nem értem miböl, ha azt nézzük, hogy pl. Kelet -Mo. -on nagyon nagy a munkanélküliség?
8-as: Sokan dolgoznak, mégsem tudnak sok milliòs tényleg dràga kocsit venni.
9-es: Mérnök vagyok, mégse hú de magas a fizetésem....egyébként mi köze a munkàmnak a kérdésemhez?
4-es: Na ez az, 20 éves sincs szinte a volàn mögött, és szinte tuti nem ö dolgozott meg érte, 20 évesen nem hiszem, hogy meg tudsz keresni egy clk mercire pénzt.
10- es abszolúlt igazad van szerintem, én is ezt gondolom, sokan dolgoznak, de mégse tehetik meg a több tíz milliòs kocsit.
De itt a keleti régiòba, Isten hàta mögött 10 kanyarral egyszerüen döbbenet mennyi méreg dràga vadi új kocsi fut az úton.
5-ös: Nem erre àllt rà a szemem, mert ezt màr a vak is làtja, hogy itt milyen döbbenet sok, nagyon dràga kocsi van az úton.
De amúgy sincs idöm szàmolni a kocsikat, mert dolgozom, de lehet ismét erre kellene jàrnod...megdöbbenél. Mivel az utòbbi 1 évben ugrott meg ennyire a marha dràga autòk arànya.
"4-es: Na ez az, 20 éves sincs szinte a volàn mögött, és szinte tuti nem ö dolgozott meg érte, 20 évesen nem hiszem, hogy meg tudsz keresni egy clk mercire pénzt."
Ja hát biztos hogy nem a 17 éves kínai vette magának. Letelepedési kötvénnyel rengeteg gazdag kínai jön az országba, apuka megvette neki. Amivel belegondolva nem is lenne gond, vegye meg ha megteheti, csak azért nagyon látványosak ezek a különbségek.
Ja a legjobb az egészben, hogy programozó is vagyok, ráadásul vállalkozóként csinálom és így sem tudom azt, hogy mikor lesz annyi kidobni való pénzem, hogy kihozzak szalonból egy 20-30 milliós autót (soha). Szerintem Magyarországon hétköznapi emberként már az is nagy szó, ha valaki egyáltalán új autót tud venni.
9-es bocsànat, félre értettelek. Ne haragudj.
15,16: Nagyon egyetértünk, én mérnök vagyok, mégsincs ilyenem.