Melyik autóknak sík a padlója?
Az a hosszanti taréj valószínűleg a kardánalagút lesz. Azon járművekben megvalósítható teljesen sík padló, amelyeknél nincs szükség hajtótengelyre (például kerékagy motoros elektromos autók, ami gyakorlatilag nem is létezik) vagy annyira magasan van az utastér, hogy nyugodtan el lehet rejteni a padló alá (kisteherautók). A shift-by-wire rendszerek terjedésével elvileg az orrmotoros-elsőkerék hajtású és a farmotoros-hátsókerék hajtású autókból is könnyen eltűnhetne, de gyakorlatilag minden gyártó tesz a helyére egy marha nagy középkonzolt pohártartóval, kütyükkel, USB csatlakozóval, kartámasszal meg egyéb kényelmi felszereléssel. Személyautók közt utoljára a Honda Streamnél és a Fiat Multiplánál láttam ilyen megoldást, ők egy harmadik ülést is csempésztek az első sor közepére (de egy kicsit azért ott is domborodott a padló) és a Mitsubishi Grandis is elég közel járt. Illetve az áruszállítóból lett családi egyterűek (Citroen Jumpy, Peugeot Expert, VW Transporter) is tudhatják kiviteltől függően ezt a kritériumot.
A hátsó üléssortól hátrafelé viszont több típus is megfelel ennek a követelménynek, de gondolom itt a vezető ülés melletti területről van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!