Az audi s1 quattro B csoportos rally autóknak vagy azokban az időkben milyen turbó töltőnyomásokkal mentek ezek? Kezdetekben majd az elvetemültebb időkben. Kíváncsiságból érdekel és hátha van aki kisujjból kirázza.
Figyelt kérdés
2019. jan. 9. 07:13
1/6 anonim válasza:
A versenyautó az 2bar körül töltött.
2/6 D. Brasco válasza:
A delta s4 ment a legnagyobb nyomással az 2.5 baros nyomással müködött.....de a nyomás emelésével (3+ bar)tudott 550 lovat is ,illetve teszteken 4+ barral megtöltve 800+ lóerőt is!
3/6 anonim válasza:
Igen, 4 bar nyomással is használták...nem csak teszteken. A betiltás évében már 600 lóerő feletti autókkal versenyeztek. Egyik kedvencem nyilatkozta, hogy itt előre kellett gondolkodni, nem akkor reagálni, amikor az autó már megindult.. Iszonyatos gépek voltak, kezelhetetlen állatok. Minden tisztelet a pilótáiknak!
4/6 A kérdező kommentje:
Az komoly! Ilyen számokat képzeltem el. Valahol olvastam hogy abban az időben mikor a 600 lóval versenyeztek, teszteléseken próbálgatták a 900 környékén is.
Főleg az audinál kellet jó előre gondolkodni. Kanyar előtt kanyarodni majd gáz-fékkel behúzgálni az elejét kanyar felé.
2019. jan. 14. 07:53
5/6 D. Brasco válasza:
Emlékszem mikor bejött a "mindentverő" bugatti veyron....és el voltak ájulva,hogy 2.5sec a 0-100km/h-s adata,hogy nincs ami ezt felülmúlja stb stb......végül is a 80-as években a delta S4-nek 2.2sec volt ugyanez az adata.......murván!!!!!!.......bitch please!!!!!!
6/6 anonim válasza:
Henri Toivonnen asszem 85ben a Delta S4-el ment egy F1 időmérőt és a 7. helyről indulhatott volna. 3.5 bar. Szerintem nem kell többet mondanom :D mondjuk az S4 ikerturbós-kompresszoros volt, de vadállat akkor is. A T16 Peugeot 2.8 volt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!