Mennyi idő alatt fogom tönkrevágni szeretett cr-dízelemet a városban?
Hogyan tudnám esetleg mégis kímélni? Adjam el a biztos jót?
Életkörülmény megváltozása miatt már nem kell többet naponta több 100 kilométert autópályáznom, amire a fent említett 2.2 Honda i-dtec kiválóan alkalmas volt. 270 ezer valós, általam beletett km, jelenleg teljesen költségmentes, gyönyörű állapot.
Racionálisan végiggondolva, el kéne adnom, mégis fájna a szívem érte. Naponta járnék vele a városban maximum 3-4 km-eket, és egyszer egy héten elvinném pályára, egy jó 100 km-es körre "kikormolni".
Mit javasoltok, adjam el a nem városba való, de mégis tutit, és vegyek valami bizonytalan benzinest? Mennyire lenne fenntartható ez a rutin? Jártatok hasonló cipőben, mik a tapasztalataitok?
Előre is köszönöm a segítségeiteket!
Nehéz kérdés... Fontos, hogy sosem állítsd le hidegen, legalább annyit menj vele, hogy a motor elérje az üzemi hőfokot! Ha gyárilag nincs is benne, egy programozható állófűtéssel a hidegfutás okozta többletkopást kiiktathatod.
Ha hétvégéken megautópályáztatod, s egyébként kíméled, nem állítod le hidegen, talán nem kell rosszra számítanod.
Minek adnád el ha ismered hogy milyen állapotban van.
De nem annyira vészes az ha dizel vagy benzinesről van szó és városban használjuk.
Ezen itt csak azok problémáznak akik itt doktoráltak le a GYK.hu-n. Mert itt ahogy olvasgatok vannak akik "nagyon értenek" hozzá, néha írkálnak olyan sületlenséget hogy megfájdul az ember feje.
Én is pont így vagyok vele , 13 évig jártam hosszabb utakra most meg csak szinte városban használom.
Eszembe nem jutna hogy eladjam amikor tökéletes állapotban van.
Csak akkor adom el ha tudok egy újat venni, na akkor már lehet hogy benzinest vennék.
Az utcában egy boszorkány kb 20 éve jár naponta az 1km-re lévő vasútállomásra a 306-os 2.0hdi pözsójával.
Legfeljebb leragad neki a turbo szelepe, egr, de a jó oldala, hogy nem reped szét a motorja, az fix.
Dízeleknél vagy ez, vagy az van, legkíméletesebb az összes motornak, ha nincs pörgetve.
Viszont ellustulnak, tapasztalat.
Nincs szükség az eladási árára?
Tudnál mellette fenntartani egy kis benzines kocsit?
Ha mindkettőre igen a válasz, akkor tartsd meg és vegyél egy kis benzinest napi használatra.
Köszönöm a válaszokat, a robogó eszembe sem jutott (habár még sosem próbáltam), mindenkinek pacsi!
#6: Ezen filóztam én is, arra akkor viszont külön biztosítás, adó, és még nem is szervizeltem. Valóban jó ötlet, de nem biztos, hogy anyagilag megérné hosszú távon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!