Egy erős hátsó kerék meghajtású autónál nem is kell kézifék, csak egy nagy gázadás drifteléshez?
ez sokkal inkább tapadásfüggő...
a lósz*r gyenge öreg dízel mercimmel kopott gumikkal lehetett vizes aszfalton driftelni közepes gázadásra.
Most ugyanez száraz asztfalton új gumikkal esélytelen.
Szóval igen, egy 500-600 lóerős Supránál csak kitekered a kormányt fullra és padlógáz és már füstöl is a gumi.
Amúgy nem fogom kipróbálni természetesen gyakorlás nélkül, csak érdekelt.:D
És egy 300+LE hátsókerék meghajtású Autóval nem célszerű gyorsítani kanyarban gondolom, azt is ki kell tapasztalni hogy hogyan, milyen gázadással?
Az ilyen teljesítményű hátsókerekes autókban van kipörgésgátló, persze az sem isten, de lehet vele gyorsítani kanyarban ha be van kapcsolva a kipörgésgátló...
Olyan ez mint a motor, motorral is vizes úton egyesben ha motorfékezek kis tempónál közben kanyarodok akkor simán megcsúszik a hátulja már csak a motorféktől is.
Miért ne lenne 300le fölött hátsókerék meghajtású autó?
CLS 500, 645CI,Ford mustang 3.7 v6... szval ezt nem értem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!