Passat b6 2. 0 tdi-ben van reszecskeszuro?
lehet, hogy van, lehet hogy nincs.
Viszont a 170lovasban van minden "jó".
Azt értheti rajta, hogy pl. Dpf egy olyan cucc ami környezetbaráttá teszi a "mocskos " dízeleket legfőképp városba, viszont ha városba használod a környezeted véded a pénztárcád kárán, mert pl. ha mész teszkóból a spárba és véletlen üzemi hőfokra ment a járgány és regenerál akkor célszerű nem leállítani, viszont le fogod mert sietsz, ezzel adva egy pofont a filternek, gyakorlatilag -40.000 kmbe os fájhat ez élettartalmilag. De ha hosszú távra használod akkor van idő regenerálni, kevesebb eleve amit kiéget és kvázi hosszú távon éri meg a dpf-es dízel viszont az is megdöglik kb. 150-200 ezer km között, és amit hasznot hozott viszi is a új drága szűrő.
Még anno olvastam, egy válaszba, kettöstömegűs autó 3ft/km fenntartása, és az olyan 300 ezer km alatt hal ki, és 200 ezer szettbe a csere. Szóval egy kettöstömegűs dpf cuccal ellátott autóé mennyi? Egyszerűbb egy hibrid. :/
Bocs, és megérdemlem a lepontozást :(
20/F (kvázi nem kell rám hallagtani, csak sokat olvasok )
hát nem tudom.Ez az auto amit kinéztunk 210000 kmt futott elvileg.
Namost én ezt rutinból felszoroztam 3-al...
Fel is kell. De az csak neked jó, mert egyszer már biztosan cseréltek akkor drága alkatrészt. Ami autót vettünk vizsgákra eddig mindig visszatekerték 268-ra. Szervizbe mondták, milyen jó a turbó, háát mert gondolom fél millió után cserélték :D kuplung vaj puha, futómű álomszerű, pedg VAG modell. :)
Lehet amit nézték szoftveresen már nincs is dpf, megér wgy megnézést. Tudod mit kell keresni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!