Kicsi köbcenti, sok lóerő. Kinyírja a motort?
Hát ez hülye, már ne haragudj. Az új benzines autókon hosszabb váltó van, mint a régebbi dízeleken. Az enyém 150-nél 2800-at forog, és 7 ezerig mehetne. Az aztán biztos kinyírja a motort. Sőt, inkább néha visszateszem kisebb fokozatba, mert a benzinesnek nem tesz jót az alacsony fordulat.
Az ilyen pici ezres, meg 1.2, nagyon esetleg 1.4 turbókat nem venném meg, de az 1.6 már teljesen rendben van. A nagyobb köbcentit semmi nem helyettesíti. Nekem 2 ezres turbóbenzin van 184 lóval, szerintem ez nagyon jó egyensúly a teljesítmény és a köbcenti között, remélem, hogy tartós lesz. Meg így marad benn egy csomó potenciál, chipes emberke mondta, hogy 260 lovat szokott kihozni az ilyen motorokból, mint az enyém, ami még tartós, és nem kell hozzányúlni semmihez.
Kb 40 le kellhet a 130hoz biztos széthullik a blokk egyötöde terhelesen.
Az az autószerelő egy bohóc
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!