Kicsi köbcenti, sok lóerő. Kinyírja a motort?
Mégis akkor hová való lenne ha nem távolságra?
Csak nem Tescoba járni a városban.
Nyugodtan vegyed meg.
Nekem ha tetszik egy autó, senkit nem kérdezek meg, csak azt aki belead a fizetni valóba.
Ezeknél már nem úgy van mint a régieknél,hogy hűűű van benne vagy 400ezer km és hozzá kell a motorhoz nyúlni mert mit csináltál vele??Hanem oh van 200ezer benne akkor készülj,hogy bele kell lassan nyúlni,ha eddig még nem kellett.
Nekem is 1,6 és még 156le.... olyan mint egy dízel,nem igazán szereti a városi használatot.
Hát öreg magas epitesut autópályára.
Nem az 1.6os 200 ló a baj, modernebb autók és már lehet hogy a franciák is tudnak motort csinálni mittudomen, hanem autópályára nem veszünk nagy homlokfeluletu dobozt mert leeszi a gatyadat is.
Ezt a hülyeséget. Miért nyírná ki a motort? Nem folyamatosan 200 LE-n üzemel, sőt ha nem padlógáz-padlófék üzemben közlekedsz, akkor 100 LE-t is ritkán fog leadni.
Akkor már egy 100 ló körüli szívó 1.6-ost sokkal jobban megvisel a pálya, hisz azt 3-4 ezres fordulaton kell bőgetni, hogy a szükséges teljesítményt tudja.
Hát igen, a gyártók a teljesítményt azt növelgetik, de a motor csapágyazását hagyják úgy, ahogy a régebbi modelleknél.
Mondjuk ezek a trutymódízelekre jellemzőek főleg, de sajna a mai gépekből erőteljesen kispórolják az anyagot. Ha kíméletesen vezeted, bírják sokáig. Ha nem, akkor hamar beadja a kulcsot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!