DPF vagy nélküli dízel?
megéri e egy jókedvü 2003-as 1.9 pd tdi nagykocsit venni 1 millió forintért kézpénzre avagy hitelre egy 3 milliós újabb részecskeszûrôs csodát venni?
a kocsi ford galaxy 1.9 vagy 2.0 tdci(a dpfes esetén)
Én hitelre nem vennék semmilyen autót, így a 2.0 tdci kiesik.
PSA konszernű dízelt sem vennék, így a 2.0 tdci kiesik.
Most is DPF-es autóm van még egyszer ilyet nem vennék, így a 2.0 tdci kiesik.
Az 1.9 TDI-s Galaxy az legendás VW motoros, ráadásul választhatsz közvetlen ill. PD befecskendezés között valamint számos teljesítményszintet.
Van még kérdés?
Sőt Galaxyból van 90 lovas z1 motorkodú tdi amibe nincs pl. kettöstömegű :D, az a legjobb. Most vettünk nem rég egy tdi 110 lovasat mondjuk Alhambrát, de naagyon megszerettem. Lehet, hogy a közeljövőbe beszerzek egy 90 lovasat, állítólag azt jobban lehet nyúzni mint a Swiftet :).
Mindenképp diesel részecskeszürő nélkülit vennék, nem vagyok cég, hogy leírhassam az esetleges javítást, cserét és a szomszéd faluba meg a Józsi gumival, szeméttel fűt, szóval a környezetvédelem sem pálya így. :(
Nekem van mind a két féle dízelem. (Hitelem szerencsére még soha nem volt, remélem nem is lesz.)
Mindkettőnek van előnye-hátránya.
DPF nélküli: nem kell stresszelni a filter miatt hogy eltömődik, nem kell lesni a fogyasztásmérőt, hogy épp mikor méltóztatik regenerálni. Egy hibalehetőséggel kevesebb az autón. Cserébe engem zavar, hogy ha nyomok egy nagyobb gázt, sötétben a mögöttem jövő autó fényszórójában látok némi ködölést. A kitiltósdi is biztosan előbb fogja érinteni, mint egy újabbat.
DPF-fel rendelkező: nyugodtam lehet akár padlógázon is csorsítani, semmi látható füst, korom nem jön ki a kipufogóján. A füstje is totál szagtalan, nincs az a csípőssége, mint a másiknak. Cserébe én mindig lesem a fogyasztást, hogy nem regenerál-e mikor leállítanám. A regenerááls szépen megdobja a fogyasztást, még hosszabb úton is jó pár decit rádob az átlagra. A regenerálást, csak teljesen üzemmelegen kezdi el. Így rövid távokal még hamarabb ki lehet nyírni, mint a nem filteres dízelt. Még ha mindig ki is tud regenerálni, valamennyi hamu mindig visszamarad, ami miatt a szűrőnek véges az élettartama. A cseréja drága. Viszont Magyoaroszágon a következő 20 évben nem valósznű hogy kitiltósdi érintené.
Szóval összességében nem tudnám eldönteni melyik a jobb.
#5, mint írtam nékem is tdi van. Nálam nincs füst ha nyomok nagyobb gázt, ez akkor hogy lehet? Kitiltósdi még a 601s Trabit sem érinti (kétütemű ), ;)
No para.
mit bánom én ha füstöl
90 az kevés.
én 130 lovas verziót néztem ki a 1.9 pd tdi motorból.
egy akkora mamut kasztnis kocsiba szégyen kevesebb lovat pakolni
és a 131 LEs pd az miert nem jó?
szuksegem van tobb erore mivel 5-en ulnenj benne plusz csomagok
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!