Nyomatékkulcsoz lehet sima csavarkulcsként is használni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szóról szóra ez van az enyém kézikönyvében is. Csak Aldis/Lidlis?
Én már évek óta használom lazításra is, de persze csak évi pár alkalommal az őszi és tavaszi csere alkalmával. Ekkora igénybevétel mellett nem lett baja.
Amire viszont érdemes figyelni: visszatekerni alap csomatékra, miután használtad és nem meghúzva eltenni!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csak nullára tekerve szabad tárolni, mert elfárad a rugója.
Az irányváltó csak az irányt váltja, a nyomaték-lekattanást nem. Balmenetes csavarok lehúzásához nem alkalmas.
Használat előtt nullára tekert állásban párszor le kell kattintani, és csak aztán beállítani a szükséges nyomatékot. Aztán amint nincs szükség rá, azonnal vissza nullára.
Köszi! De ezt nem teljesen értem, ha irányt váltok, akkor csak bal menetest tudok be csavarni (vagy jobbmenetest kicsavarni), mert jobbra forgatva csak racsnizik, de ha meg nem szabad akkor mi értelme az irányváltónak,mikor kell használni? Illetve az enyém 28-210 Nm-t tud úgymind tehát 0 állás nincs, de ugye a markolatot csavarom, és azt le tudom csavarni a 28 alá is bőven, tehát szinte alapállapotba kerül a rugó, akkor ezt hogy célszerű tárolni?
Ja és még egy, hogy ugye a kocsiban lenne a pótkeréknél, ott nem lesz baja (rázkódás, ilyesmi)? (De majd megnézem hogy tudom úgy betenni hogy ne mozogjon ide-oda)
Bocs a sok kérdésért csak azt hittem ez vmi szögegyszerű igénytelen mechanikus szerszám, de itt ott olvasva olyan benyomást kelt, mintha valami spéci csúcstechnikás repülőgép alkatrész lenne...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!