Első autónak 2007-es Jaguar X-Type 2.5 V6? Vélemények? Esetleg akinek ilyen van, leírhatná a tapasztalatait) (91ezer kilométer van benne egyébként, garantáltan)
Nekem volt 2 is.
Alapvetően, ha találsz manuális 2.5V6 vagy 3.0V6-ot jó állapotban, akkor vedd meg, mert már általában nincs belőle keveset használt.
A linken szereplő ránézésre szép.
A 3.0V6 jobb mint a 2.5V6, mert ugyanannyit fogyaszt, viszont erősebb és a 2.5 erejénél többet tud a futómű.
2004 előttiek 4x4-es osztóműve jobb, 2004-től kivették belőle a viszko önzáró kuplungot. Viszont 2004 előtti autó meg már túl öreg.
Csak manuális váltóval szabad megvenni, az automatával sokat fogyaszt és nem megy
A xenon kötelező ha vidéken használod, mert kicsi a fényszóró és így a halogén fényereje is, városban mindegy.
A hátsó ülések látom dönthetőek, ez jó, mert opció volt, van amelyikben nem
Fogyasztása (nekem Bp és környéke) 13.5L/100km, országúton 10L/10km, de inkább a 13.5-ös átlaggal számolj és akkor nem fogsz meglepődni.
Még annyi, hogy amit kinéztél a króm lökhárító csíkos, ezekben a normál futómű van, a színre fújt lökhárítós a "sport", annak keményebb a futóműve, kevesebbet billen, azzal jó az autó.
Az autó gyenge pontja a 4x4-es osztómű, ez hátulján a kardán csatlakozásnál szokta elengedni az olajat, ha a kardán csaltakozás körül olajos az nem jó jel.
Még annyi hogy ez egy kitűnő autó, nagyon jó vezetni az állandó 4x4 miatt és kényelmes, szeretni fogod. Akik sz*rozzák azoknak sosem volt, de okoskodni könnyű.
A fenntartása átlagon felüli költségekkel jár (milyen fura, nem Opel Astra), mivel nehéz szerelni a kereszt V6 és alatta a 4x4-es osztómű miatt. Mivel V6 mindenből kettő van, illetve 4 helyett 6. Ami viszont pozitívum; az alkatrészárak nem vészesek és pl a motor láncos, abból a fajtából (tripla lánc), amit sosem kell cserélni, ez nem VW TSI, bicikli lánc vezérléssel. Illetve gumiból sem kér sokat, a 4x4 miatt viszonylag kis szélességű kell rá.
Az első autóm 50eKm-el vettem 110eKm-nél adtam el, semmit sem kellett rajta szervízelni, csak a kopó alkatrészek, ott nem is írtam.
Másodikat 180eKm-el vettem ha jól emlékszem, 230eKm-nél adtam el, annál 1.7mFt-ot költöttem rá 5 év alatt, ebben minden olajcsere, fék, gumi stb is benne, illetve osztómű, kardántengely, kuplung csere, többire fejből nem emlékszem. Azon viszont kb 0 volt az amortizáció cserébe.
A márkaszervízen, ha személyesen besétálsz, szerintem alvázszám alapján megkeresik neked, általában rendesek, a nepper szervízkönyvben ne bízz, illetve tapasztalt szerelő nézze át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!