Toyota Aurusnál (benzines) hány kilométer után jönnek ki nagyobb bajok?
Sajnálatos tapasztalat környezettemből, hogy a „tervezett elájulásnak köszönhetően” adott nagyjából hogy hány kilóméternél romlanak el egyes főbb és drágább alkatrészek, vagy ami még rosszabb, hogy sorozatban kezdenek elromlani az alkatrészek, és kb 1 évig folyamatosan látogatjuk a szervízt, mert hogy ez hol meg az adta meg magmát, és ameddig ezek le nem mennek, addig az autó igencsak megbízhatatlanul működik.
Elsősorban a 2012-ig tartó változatra vonatkozóan érdekelne a tapasztalat, illetve hogy érdemes e 200000 kilométer feletti Aurist megvenni – a népítélet tanumányozása folyamatban
Előre is köszönöm mindenkinek, aki megosztja velem a tapasztalatait – kérlek írjátok azt is meg, hogy milyen motorikáról van épp szó (1.33-as, 1.4-es vagy 1.6-os, stb.)
Igazaból nem lehet megmondani! Használattól is függ. Nameg mint minden műszaki cucc az autó esetėben is minfig benne van egy egy hiba ani random jöhet akar 5000km után is. De lehet ugyanazon tipusnal meg 200000 km ig sem jelentkezik. Lehetnek gyengėbb minősėgű alkatreszek is ami beėpítesre kerültek...
Szóval: minden hasznalt autó lutri mert nem tudod hogy használtak illetve hogyan szervizeltėk! Állapotot nėzz, próbáld ki stb stb. Sokszor a hozzáėrtő is hiaba nėzi... Lehet minden tökėletes de 1000km utan meg előjön a hiba előjel nėlkül. Ezzel nem tudsz mit kezdeni. De ez minden autóra igaz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!