Öt éves A8/XJ/S/740 bálnák, melyek fél millió (vagy több) kilómétert futottak ezen öt év alatt - léteznek? Tehát amelyeket fiatal koruk ellenére áron alul meg lehet kapni?
Persze, itt nem ritka az évi 50000+km futás:
Üdv!
Maximum 5 éves 7-es BMW-t, illetve Jaguar XJ-t nem találtam ilyen feltételekkel.
Van viszont Mercedes S osztályból csak néhány ilyen van hahun, de azok is kereskedősek. Van egy magánszemélyes, de az full-osabb felszereltségű, 8 millió 500 ezer. Az nem tudom mennyire alternatíva. Erről lenne szó: [link]
Ha nem zavar, hogy kereskedős, akkor itt van egy szintén 5 éves autó 7 millióért. [link]
Mindketten 200 ezer kilométer feletti futásteljesítmény ellenére szép állapotban jeleskednek.
2008-as AUDI A8 243 ezer kilométerrel családi okok miatt sürgősen eladó. Ez szerintem abszolút alternatíva lehet számodra. [link]
Ennyit tehettem. Remélem segít!
Magyarországon is sok ilyen autó van, csak mindnek visszatekerték az óráját 112.000-ra vagy 226.000-re (figyeld meg ezt a két számot, imádják a nepperek).
De őszintén, minek neked ilyen autó? Nagyon jó autók ezek mind, de az 500.000 km már nekik is rengeteg...
Köszönöm a tippeket!
Azért pont ezek a legideálisabbak - mert ha pl. egy öt éves A8-at/S-osztályt nézünk, mely több, mint fél millió km-es, annak talán nem tíz, hanem csak öt-hét millió forint az ára. Így ha tegyük fel egy hat millió forintos példányra ráköltesz nagyjából négy-öt millió forintot, lesz egy tip-top motorfelújított, új futóműves, stb. autód SZEMBEN azzal a szintén öt éves, de pl. 200.000-es kocsival, mely ugyan hasonlóan tíz millióba kerül, de arra az égvilág semmit nem költöttél meg, csak megvetted, és marad a rizikó.
Plusz! Egy öt éves autónak talán nem annyira lelakott a beltere (ami ebben a kategóriában rendkívül fontos - mármint az enteriőr), mint egy jóval olcsóbb (ezáltal még több pénz marad a felújításra), de nyolc-tíz éves példányé. Ezért keresem mostanában a nagyon sokat futott fiatal (emiatt viszonylag _ép belterű_ )autókat, hogy maradjon bőven pénz ennek-annak a vadonatújra cserélésére.
Én egy kicsit vitatnám ezt a gondolatmenetet.
Szerintem egy autó a megtett kilométerek során kopik el, nem a garázsban állva. Egy 500.000 km-t futott autó esetében 70 km/h átlagos sebességgel számolva 7142 óra üzemidőről beszélhetünk. Ez azt jelenti, hogy ennyi ideig ültek az ülésein, égették a lámpáit, hallgatták benne a zenét, stb. (Az 500.000 km során elkopott motorról, futóműről, váltóról stb-ről most nem beszélek, mert az evidens.)
Ráadásul, ezek a kocsik sokszor sofőrös vagy céges autók voltak, amiket nem igazán kíméltek. Elkoptak minden ízükben. Ha egy-két dolgot megcsináltatsz rajta (pl.: motort, váltót, futóművet), a többi ugyanúgy ott marad kopottan. Egyre másra jönnek majd a bosszantó és költséges hibák.
Ha spórolni akarok, én inkább a koros, de keveset futott autókat választom. Ezek már nem a legfrissebb formavilágúak, egy-két modern extra is hiányzik belőlük (semmi fontos), viszont a koruk miatt olcsón megvásárolhatók. Így minimálisan elkopott autót kapok, relatíve olcsón. Ezekre kell tényleg keveset költeni. (Ráadásul, öregebb autók lévén az alkatrész ellátásuk is olcsóbb.)
A használtautó piacon léteznek ilyen példányok is. Persze, az adott évjáraton és típuson belül pont ezek a legdrágábbak, de hosszú távon mégis ezekkel kerül a legkevesebbe az élet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!