Megérné q7 v12 tdi manapság?
Németországból behozatott ,állítólag 140 000-et futott 2012 évjáratu bikáról lenne szó.
Ami nagyon tetszett benne az 1000nm nyomaték és a 500 LE.
Gondolom ezzel a kocsival nem gond az európai avagy északafraikai kiruccanások nyáron.
Valakinek volt e már efféle szörnyeteg az udvarában, ha igen, tapasztalatok, hibaforrások, általános fenntartási díj (úgy hallottam havonta minimum 60k üzemanyagon kívül ,átlagban).
?
utolsó, köszi a válaszodat.
Most kicsit leszontyolódtunk, hallván ezeket ,hogy ezek a bitang marhák ennyire érzékenyek :(
Pedig sosem hittük volna.
Például a q7 v12, megjelenése idejében emlékszem 27 millió forintnak megfelelő euróba került. 120 000 vagy valami ilyesmi.
Azért egy S osztály kategoriáju kocsitól kicsit több megbízhatóságot várt volna az ember
Kicsit tovább boncolgatva a témát.
Ez nagyon jó autó a maga kategóriájában, de egyszerűen túl erős. 1000 nm már kamionos érték. Nem bírja a váltó és a féltengelyek. Így is teljes afrikai országok GPD-je ment el a fejlesztésre, teljesen veszteséges a modell ( a V12-vel), de így sem lehet csodát alkotni. A Q7 a 3.0 TDI-re volt kitalálva, a 6.0 TDI ami kétszer erősebb, nem lesz jó benne.
Amúgy meg vannak az Audinak még jó motorjai. Mind a Q7-ben, mind az A8-ban létezik a 4.2 V8 TDI, nem is olyan ritka, és sokkal jobb, megbízhatóbb motor. Merem állítani, hogy megy úgy, mint a V12 TDI. Illetve ott van a W12-es benzinmotor, az sem a világ legmegbízhatóbb motorja, de jobb konstrukció. A fogyasztás itt meg úgyis mindegy.
Afrikába meg tudod te is mi kell: Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero, Opel Frontera, ilyenek.
nem hiszem hogy sokan vesztik az idejüket ilyenekkel.
meg szerintem a trollkodó 12 évesek szemében inkább egy menő ferrári vagy langorcsini vagy más egyszerhasználatu millió fontnyi söpredék kocsi kell
Felesleges a V12 meg azért van azokkal gond .
Nekem egy 4.2v8 tdi-m van 2012 évvégi S-Line bőven jó quattro , multitronic váltó . Mivel hobbira van építve egy Skodám így azt is szoktam vinni traileren meg most projekt egy T4-és transpoter azt németországból a holland határ mellő röhögve el hoztam ausztriába mert itt élek . Mivel vannak rokonok össze vissza Európában , francia ország , Olaszország , Anglia , Magyarország így azért megyek sokat a géppel és simán bírja a V8 nem kell ide a V12 , ha Magyaroszágon használnád legtöbbet és kell a nagy motor akkor is a V8-át emrem ajánlani , de te tudod mi kell és mire kell neked .
Amúgy igen az új Q7 alapból nem a legjobb nincs még ki forrva az a technika a Q8 is 3-4 év múlva mondható majd kiforrott dolgoznak ahol a tipus hibák nagy részét ki dolgozták . Minden autóban van tipus hiba mit ki is javítanak .
Párom egy 2008-as 3.0TDI Audi A6 quattrot hajt ugyan úgy S-line az is jó kis gép . A Q7 amiatt lett V8 mert azért jóval nagyobb bódé van a közúti tankon és viszi a V8 úgy vagy még jobban is mint az A6-ost a 3.0tdi .
"remek! de akkor kiknek gyártották azt a fránya v12-t? Ha a v8 tdi is simán megteszi a dolgát?"
Mert a VW csoport a 2000-res években mindent IS megengedett magának, egyszerű erődemonstráció. Bugatti Veyron, Touareg 5.0, a VW Phaeton mint modell, mind mind értelmetlen, erőfitogtató dolgok, amin bukott is a VW, de jól tették, hogy megcsinálták. Ja és a 2000-res évek végén úgy gondolták, hogy a TDI a jövő, amiben volt is ráció egyébként, csak aztán mesterségesen tönkretették a dízelmotorokat. Mindenesetre elmondhatják, hogy az övék a legtöbbhengeres és a legerősebb személyautós dízelmotorja (az SQ7 is csak 435 ló), és valószinüleg ez így is marad már örökké, mert nemsokára a V8-as dízelektről is búcsúzhatunk, amúgy is már csak az Audi gyárt ilyet, maradnak majd a 6 hengeresek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!