Valaki próbálta e már a nankang gumit autón vagy motorkerékpáron, ha igen akkor milyen megelégedéssel?
Nem tudom utolsó, hogy honnan szeded ezt a marhaságot, hogy minden gumi kínai, de ez abszolút nem így van. Igaz hogy én bottal sem piszkálnék meg semmit ami nem a 6 nagy piacvezető márka egyike, de hogy én ezekből még nem láttam kínai gyártást az 100%.
És elképzelhető hogy néha van kivétel, de nem tévedünk nagyot ha általánosságban kimondjuk hogy ami kínai az szar. Csodák nincsenek, egy jo mintázat kifejlesztése vagyonokba kerül, hagyjuk már ezeket a filléres kínai vackokat.
# 3
Én nem mondanám,hogy ha valami kínai az szar már csak azért sem mert több nagy cég termékén is rajta van,hogy made in china meg én eddig amit vásároltam kínából semmi gondom a termékekkel pedig jóval olcsóbban vettem szinte ugyan azt mint amit itthon árulnak.Szart meg minden országban tudnak egyébként gyártani.Nekem a telefonom is kínai is tökéletesen teszi a dolgát+ár érték arányban jobb mint a más márkák.
A másik ,nem lehet olyan szar a nankang mivel nem egy most alapult kis sufni cégről van szó,anno olvastam a motor gumijáról tesztet és eléggé dicsérték.
NANKANG (TAJVAN)
A Nankang Rubber Tire Co. Tajvan egyik legnagyobb és egyúttal egyik legrégibb gumigyára. Minőség, hírnév, kutatás-fejlesztés és termelési kapacitás tekintetében piacvezető, belföldi és külföldi ügyfelek és ipari partnerek által egyaránt elismert cég.
Folyamatos innovációval és tökéletesítéssel cégünk arra törekszik, hogy technológia és minőség tekintetében az élvonalban maradjon, és kényelmet, sebességet, valamint biztonságot garantáljon mind a kommunikációban, mind a szállításban.
Vállalatvezetési filozófia
Az ügyfelek elégedettségét és a szakszerű vállalatvezetést célul kitűző "hitelesség, gyakorlatiasság és innováció" üzleti filozófiára alapozva cégünk a rendkívül erős versennyel és túltelítettséggel jellemezhető piacon is prosperált. A jövő piaca még nagyobb követelményeket fog támasztani a vállalatunkkal szemben, ezért az üzleti folyamatosság érdekében az innovatív kutatás és fejlesztés, a termékválaszték bővítése, az igényesség, az ügyfelek elégedettsége és partnerkapcsolatok ápolása, a szakszerű vállalatvezetés és a környezet védelme mellett köteleztük el magunkat, miközben láthatóvá tesszük a cég technológiai és termelési adottságait, hatékonyságát és jövedelmezőségét. A Nankang Rubber Tire arra törekszik, hogy alkalmazottaiból első osztályú szakembereket - üzletkötőket, technikai személyzetet és vállalatirányítókat - neveljen annak érdekében, hogy ügyfeleinknek kiváló minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtsunk versenyképes áron, és ezzel hozzájáruljunk a társadalom jólétéhez.
A vállalat fejlődése
1940 Létrejön a Nankang elődje.
1959 Megalapítják a Nankang Rubber Tire Co. Ltd.-t.
1963 Novemberben megjelennek a Nankang részvények a tőzsdén.
1973 Gumiabroncs kifejlesztése a Chien-Shou helikopterek számára. A Hsin-Fung
gyár megalapítása.
1974 Az acélbetétes gumiabroncs, a 82-es széria kifejlesztése, Tajvanban elsőként.
1976 A T-28-as utasszállító repülőgép gumiabroncsának a kifejlesztése.
1977 A 70-es radiál gumiabroncs széria kifejlesztése.
1979 A T-33-as utasszállító repülőgép gumiabroncsának a kifejlesztése.
1980 Busz és teherautó acél radiál gumiabroncs kifejlesztése.
1984 A cég elnyerte a R.O.C. Minőségellenőrző Társaság, Minőségellenőrző Csoportjának díját.
1987 A Nankang megszerezte a Ford Motor Company Q1-es tanúsítványát.
1990 A Hsin-Fung gyár, személyautó radiál abroncsgyártásba fog.
1991 A cég megszerezi az E-MARK (az európai exportot lehetővé tevő)tanúsítványt.
1992 Elkezdődik a 60-as személyautó gumiabroncs széria gyártása.
1994 Májusában a cég megszerezi a DNV ISO-9001 tanúsítványát, októberben pedig a Bureau of
Commodity Inspection (Termékellenőrző Hivatal) ISO-9001 tanúsítványát.
1995 Márciusban bevezetésre kerül a TPM rendszert, áprilisban megkezdődik a négy évszakos
gumiabroncsok gyártása, decemberben pedig a Hsin-Fung gyár megszerezi a Ford Motor
Company Q1-es tanúsítványát.
1996 Áprilisban elkezdődik a négy kerék meghajtású személyautók részére az 50/55-ös szériájú
acél radiál gumiabroncsok gyártása.
1997 Januárban sikeresen kifejlesztik a szegnélküli téli gumiabroncsot, októberben a gyár
megkapja a DNV ISO-14001-es EMS tanúsítványát, és februárban megnyílik a Zhangjiagang gyár.
1998 Júniusban megkapja a DNV QS-9000 tanúsítványát.
1999 Augusztusban megkezdődik a 17"-os,alacsony profilú 40/45-ös gumiabroncs széria gyártása.
2001 Augusztusban megkezdődik a 18"-os, "Z" sebesség indexű személy gumiabroncsok gyártása,
októberben a cég megkapja az ISO/TS 16949 tanúsítványt.
2002 Augusztusban befejeződik a szuper sebességű "Y" sebesség indexű személy gumiabroncsok
fejlesztése, októberben elkezdődik a R.O.C. katonai Hummer járművekre alkalmas acél radiál
gumiabroncsok gyártása.
2003 Júliusban megkezdődik a 20"-os, SUV-okra alkalmas, augusztusban a 19/20"-os extra
alacsony 30/35-ös profilú,"Y" sebességfokozatú gumiabroncs gyártása.Ugyancsak augusztusban
a cég alaptőkéje 2,608,200,000 TWD-re emelkedett, 121,520,000 TWD készpénz
tőkésítésével.Szeptemberben megkezdődik a termelés a kínai Zhangjiagang gyárban és a cég
elnyeri a kínai exporthoz szükséges 3C gumiabroncs tanúsítványt.
2004 Júliusban elkezdődik a 15/16"-os személyautó gumiabroncs gyártása a Zhangjiagang gyárban,
decemberben pedig hivatalosan piacra dobják a 19/20"-os szuper alacsony 30-as, "Y"
sebességfokozatú személyautó gumiabroncsokat.
2005 Áprilisban sikeresen befejeződik az SUV-kra alkalmas 22/24"-os gumiabroncs fejlesztése,
ezzel a cég a legnagyobb átmérőjű és legalacsonyabb profilú gumiabroncs egyetlen gyártója
lett Tajvanban.Augusztusban a Zhangjiagang gyár alaptőkéje 60 millió USD-ra emelkedett.
Szeptemberben a cég megkapja az európai RDW zajteszt tanúsítványt (széria szám: E4-117R-
000001-S).
2006 Áprilisban sikeresen kifejlesztik az aszimmetrikus AS-1 mintázatot, júliusban pedig a
Hokkaido elvárásainak megfelelő SN-1 szegnélküli téli gumiabroncsot, melyet szeptemberben
vezetnek be a piacra. A cég alaptőkéje 3,592,280,000 TWD-re emelkedett a nyereség,
tőkésítése révén.Októberben a Zhangjiagang gyárban megkezdődik az SUV-kra való 20-24"-os
gumiabroncsok gyártása.
Nekem nankang ns-2 van fent az alufelnin V mintás . Szerintem baromi jó volt régebben mischlen az autó alatt és azzal én nem voltam meg elégedve árához képest nem nyújtotta azt amit ennyiért kellene .
Téli lemezen conti van az használható , de ültett autó alá a mischlen nekem nem jött be . Nincs nagyobb fék útja a nankangnak , csak ha el van öregedve de akkor mindenek van .
Skoda fabia alatt be vált a nankang . És a napi használos superb kombi alatt is tök jó . Nem a kinézete miatt jött be , hanem ár érték arány . Tudja azt amit egy itt nagybecsben tartott úri márka . Kínai oké csak a Toyo is kínai és az is egy rohad jó gumi .
Csak toyo-bol idén vettem elsőnek a superb alá az idei 20”as felnikre és amint be jön a jó idő ki is derül , hogy az hogyan szuperál .
Amúgy aki úgy van , hogy kínai az vacak akkor meg sugom autókhoz kb minden elektronikát kínaiak gyártják , meg telefonokat és ilyeneket is mind a kínai szereli össze és gyártja le a dolgokat .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!