Melyik volt a legrosszabb autó, amit valaha gyártottak? A Trabant vagy a Yugo 45?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ennek a kerdesnek meg az egesznek ez utan a kommented utan semmi ertelme....sőt innentől kezdve a közlekedésben sincs semmi keresni valója,ez szín tiszta politika témakör!
A trabanttal továbbra sincs semmi baj,egy masodik VH utáni technika az 50-es évek elejéről!Ha hiszed ha nem abban az időben ez kifejezetten modernnek számított,míg sok más gyártó kínlódott továbbra is az ócska farmotoros még VH előtti technikával addig a trabant egy normalis orrmotoros front(!!)hajtásos műanyag karosszériás teljesen használható gép volt!Az akkori technikai szintnek inkább a csúcsa felé hekyezkedett el,es ismerve az akkori allapotokat egy vesztes orszagtol azert ez nem vokt semmi!
A baj az,amit mar mas irt,hogy gyakorlatilag évtizedeken keresztül szinte valtozatlan formaban gyartottak......így annyira elavult a végére higy tényleg mint egy dino fosszília maradt itt köztünk!Annak meg semminértelme higy elkezdjük jóval fiatalabb konstrukciokhoz hasonlitgatni a 70-es 80-as evekből mert úgy persze higy szar...........a maga idejeben a nokia 3310volt a csúcs,most melleteszed barmilyen okostelefonnak persze hogy egy elavult szarnak tűnik
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A diplomás járműgépész jól tudta, hogy a szwift nagyon is jó autó volt. Érdekes, nyugaton megfelelt.(akkor)Amerikában imádták. Nekem is volt olyan, ezres létére 93 lóerő, automata váltó, ajtóba épített biztonsági öv, stb..
Indiai, vagy maláj autó? megvan? na, az volt az élmény.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hmmmm! Te a Trabantot szidod, miközben ugyan abban az időben a franciák a Citroen 2CV-t gyártották.
Tudod, a legendás kis franciát, a kultikus "kacsát".
Kéthengeres, léghűtéses, fél literes motorral. Olcsó anyagokból ,primitív felszereltséggel. Jah, éppen úgy, mint a Trabit.
Csak mondom: Az első kacsákon az ülés gurtniból volt egy fémvázra felfűzve,(semmi kárpit vagy szivacs) és csak egy fényszórója volt, mert a tervező azt mondta, "ez is több, mint egy parasztszekér világítása". Vagy az önindító nem mágnestekercses volt, hanem egy bowdennel kellet -kézzel- működtetni.
Jut eszembe' eközben a klasszikus, autóépítésben nagy hagyományokkal rendelkező britek megalkották a Reliant Robin névre hallgató 3kerekű 800ccm-es förmedvényüket.
Nézz utána az milyenre sikeredett?!
Ezekhez képest a Trabant, egy elegáns jól fölszerelt modern autót volt. ;)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!