A négyüteművel kevesebb a macera. Hogy melyik a jobb? Gusztus kérdése.
Volt néhány trabantom, de a négyütemű az igazi.
Az első egy kultikus jármű, a maga 500-600 köbcentis kétütemű motorjával, a duroplaszt borításával és a kékes-szürke kipufogó füstjével. (35 évig gyártották, és közel 3 millió készült belőle)
A másik egy turmix, az átalakított kasztnival, a VW Pólótól átvett motorral és a tákolt/öszvér technikai megoldásaival.(mindössze 38ezer db. készült belőle, és 2 évig gyártották)
A kérdésedre válaszolva: más technika, más korszak, más elvárások. Vagyis nem lehet összehasonlítani.
2T forever.
Most komolyan. A 4T-ben gyertyát se tudsz cserélni mert a négyütemű technikája a régi kasztniba túl nagy.
Ráadásul a 4T vízhűtéses, tehát finnyásabb ha hőmérsékletről van szó( plusz a hűtő-rendszer műanyag tehát vszínű előbb utóbb elkezd olvadozni...)
A 4T-kel tapasztalták hogy szeretnek rohadozni, főleg a felfüggesztési pontokon.
A 2Thez képest a dizájn is romlott a 4Tn.
Dehát, ízlések és pofonok.
"hűtő-rendszer műanyag tehát vszínű előbb utóbb elkezd olvadozni..."
Ja, mert a hűtőrendszert hőre lágyuló műanyagból csinálják! :D Kapaszkodj meg, a mostani autómon a szelepfedél (Nem, nem a rajta lévő burkolat, maga a fedél anyaga!) műanyagból van. És még nem olvadt meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!