BMW M550d tapasztalatok?
Még a végén kitalálod, hogy az 550D-nek jobb hangja van, mint egy 40i-nek vagy 50i-nek. :DD Attól, hogy rátesznek 4 turbót, nem váltja meg a világot. Érdekes, benzinesre elég 1 is. :) Az M-eseken van 2.
Ha lenne rá pénzed, akkor megértem, hogy szidod, de így inkább vicces/szánalmas.
Nekem meg jó a motorbiciklis benzines is, azt se mondhatják el sokan magukról, hogy új BMW-ben ülnek, még ha csak egy 20i is.
"Még a végén kitalálod, hogy az 550D-nek jobb hangja van, mint egy 40i-nek vagy 50i-nek."
Kis túlzással igen, a 40i-nek olyan semmilyen, elfojtott hangja van, az 50D-nek pedig a gyári kipufogórendszerrel is gyönyörű hangja van, csak alapjáraton hallatszik, hogy dízel.
Őszintén, te miért veszel egy ilyen autót? Hogy taposd. Na aki ilyet vett, az is ezért vette. Viszont a net tele van szép dolgokkal, hogy 2-3 évesen mi mindent kell cserélni egy AMG-be, egy M-be, vagy egy RS-be. Leginkább a motort. 60-100 ezer között nagy része motorcserés. Nem véletlen adják el.
Youtube-n van Autós csatorna srác zsír új C63 AMG vette, 10 ezer után hidrótékés lett a verda. És nem újat kapott, hanem motort cseréltek benne. Annyi mákja volt, hogy lízingelt verda volt, így a bank kiverte az új autót. A másik autóba se volt sok öröme, csak abból nem tudott már kiszállni.
a motorhangról: az ízlés nem vitatható.Szerintem semmilyen v8 vagy v 358 milliárd hengeres benzinesnek nem lesz olyan férfias hangja, mint bármilyen TDI motornak.
A kocsiról pedig: igen, ezzel gondolom kell számolni, hogy már 3 évesen agyon van hajszolva és sok mindent kell cserélni rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!