Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » E85-ös üzemanyaggal (bioetanol...

E85-ös üzemanyaggal (bioetanol) van vmilyen tapasztalatok?

Figyelt kérdés
2010. jún. 29. 20:09
 1/6 anonim ***** válasza:

206-os 1,4 benzinem van.

50-50% használom maximum, átalakítani már nem érdemes, mert amennyivel olcsóbb, annyival többet eszik + az átalakítás.

A motor nem gyengébb tőle (a hangja picivel másabb), fogyasztása maradt, de napi első indításnál, csak másodjára kapja el.

2010. jún. 29. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Suzuki Ignisben felesben használom hónapok óta, átalakítás nélkül. Alacsonyabb fordulaton is dinamikusabb, jól húz. Egy kicsivel több a fogyasztás, de az árelőny vastagon fedezi, a hidegindítás macerásabb,(második pöccre indul.)
2010. jún. 29. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

régebbi autónál ha nem MOL Agip vagy Shell kúton tankoltál rendszeresen akkor szennyezettebb lehet az üzemanyagellátó rendszer, (a magyarországi benzinkutakon árult benzinek minőségébe nem megyek bele, egy egész este sem lenne elég arra, hogy leírjam, mit tesznek a 95-ös benzinbe a felsorolt nagykutak, amiket a kisebbek kihagynak, pedig ezek az adalékok igenis kellenek bele) és a szennyezetteb rendszerbe ha beletankolod az etanolt, az azonnal leoldja a leült, megtapadt szennyeződéseket, és ez egyszerre elkezd a motor felé menni. ezt a benzinszűrő felfogja, és el is dugulhat tőle. ezért érdemes 1-2 etanol tankolós alkalom után kicseréltetni a benzinszűrőt, nem horror árú alkatrész, és utána semmi gondod nem lesz.


jelentkezhet amúgy többletfogyasztás, de még azzal együtt is vastagon meg fogja érni, hogy e85öt tankolsz.


alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lesz tőle amúgy kicsit a motor, autópályán picit érezni a különbséget, de nem kell nyakcsigolya roppantó gyorsulásra számítani :)


az átalakított autókba építenek egy hidegindító szelepet (?) - nem tudom, hogy így hívják-e, de azt tudom, hogy felmelegíti az indításkor az etanolt vagy az e85-benzin keveréket - amivel éppen jársz. erre azért van szükség, mivel az etanol ha jól tudom 9 fokon dermed, tehát már egy zimankósabb őszi reggelen is okozhat meglepetéseket a be nem induló autó. üzemmeleg motornál nincs ilyen probléma, a motor hője felmelegíti annyira az elégetni kívánt etanolt, hogy simán berobbanjon.


remélem segítettem

2010. jún. 29. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Nekem az a tapasztalatom, hogy majdnem annyival többet fogyaszt, mint amennyivel olcsóbb. Viszont a kipufogógáz illata egész más :)

Ha új autót vennék, akkor biztos hogy a motor Volvo FlexiFuel vagy SAAB BioPower lenne.

2010. jún. 30. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Első kettőnek. De ti átalakítattátok az autót , ugye?
2010. jún. 30. 14:33
 6/6 anonim ***** válasza:

1. vagyok.

A 2. írta, hogy nem alakította át, én meg azt hittem az írásomból kiderül, hogy nincs átalakítva :) Tehát én sem alakítottam át.

Átalakítás nélkül max. 50-50%-ban szabad használni, igaz én csak hosszabb utak előtt tankolok bele E85-öt, városba szaladozáshoz nem.

2010. jún. 30. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!