Miért van Európába ilyen sok dízelmotoros személyautó?
#6-os: Nekem volt vadiúj, szalonból kihozott dízel KIA-m, ami olyan halk volt, mindenki azt hitte, hogy benzines, abból is a jobbfajta..a nyomatéka verhetetlen volt.
Európa csak most ébredezik. Nemsokára nem tudunk mi sem mit kezdeni a dízelekkel, de még egy kicsit megengedik a hatóságok, aztán jön a szigor. Nyugaton már EURO VI a menő..
""n a dízelt azért nem szeretem mert hangos traktoros hangja van"
Mondjuk az új benzineseknek is elég traktor hangjuk van főleg alapjáraton, meg kormolnak is... hová jutunk"
Pontosan! Egy mai közvetlen befecskendezéses turbós benzines is szépen kerepel alapjáraton.
Nekem amim most van, a megjelenésekor "suttogó dízelnek" becézték cikkekben. És valóban, szerintem nem kimondottan hangos. Alapjáraton ha közvetlenül előtte állok, van egy kis dízeles ketyegése, de szerintem nem vészes. Az utastérből pedig nem lehet megmondani hogy dízel, alig hallani a motorhangot.
Szag! Az előző Euro4-es dízelemnek valóban volt egy fajta hipóra emlékeztető csípős szaga. Én nem mondanám kifejezetten büdösnek, inkább jellegzetes. A mostani Euro6-os. Próbaképp hajoltam oda a kipufogóhoz járó motornál. Az ég világon semmilyen szagot nem éreztem.
7. vagyok. Egy kicsit elszámoltama második számolásnál .
A helyes úgy nézne ki hogy 150.000 km, akkor 1.050000 ft a megtakarítás.
Bocs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!