Az EGR szelepet vakolás után ki lehet úgy ütni hogy ne jöjjön döbbet fel a hibalámpa? És levakolom rosszat teszek az autóval vagy jót vagy semlegeset? Tudom ebben megoszlanak a vélemények.
Ha az nem fontos, hogy védd a helyet, ahol élsz, a levegőt, amit szívsz, amit a szüleid, gyerekeid, unokáid szívnak... az egészégetwk, az egészségünk... te csak egy vagy a sok közül, tudjuk, mit számít? Csakhogy sokan vagytok, így sokat szennyeztek feleslegesen.
Egy EGR- csere az esetek többségében nem olyan vészes téma, ahol drága, mert együtt van a hűtővel, általában ott is lehet javítani, tisztítani. Csak sok esetben nem is maga az EGR- szelep a hibás, hanem a vákumszelep, vagy a nyomásszabályzó szelepe a vákumrendszernek, vagy jobb esetben csak egy egyszerű vákumcső repedés, dehát egyszerűbb örökre likvidálni azt a szerencsétlen rendszert, mint gondolkodni kicsit és kiszűrni a hibás perifériát és azt kijavítani... merthát ugye ezt csinálják sokan, a mérget meg szívjuk, hisz megtehetjük...
Igaz, fingjuk szét a bolygót, nincs jelentősége.
Amikor a kőműves kocsit vesz és már ott is vakol...
"Azért olvas ennek utána szakirodalomban is. ha nem lenne funkciója, nem lenne beépítve."
Az EGR egy szükséges rossz, csak az emissziós hülyeségek miatt van benne minden autóban. Nem ezzel fogjuk megmenteni a fókákat, de még a város levegője sem lesz tisztább ettől.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__96..
#4-es válaszban. Nő a fogyasztás és hamarabb ég át a hengerfejtömítés EGR nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!