Magyarország mikor jut el arra szinte, hogy a tömegmárkák középkategóriás autói "népautónak" számítanak majd?
A cégem által másfél év kiküldetést töltöttem Németországban.
Ott tűnt fel, hogy egy Volkswagen Passat nem egy nagy valami, mint aminek Magyarországon meg úgy általában Kelet-Európában tartják.Egy közepesen kereső állampolgár megengedheti magának.Sőt, egy BMW 320D-t is vagy egy Audi A4-et, ezek arra polgári autónak számítanak.
Ami ezektől nagyobb, na azt már a jobban kereső emberek veszik.Viszont Bajorországban nagyon magas az egy négyzetméterre jutó 5 és X5 száma.
Szerintem, lassan lassan Magyarországon célnak kellene lennie,hogy egy átlagember megengedhessen magának egy új Superbet, Mondeot, Insigniát.Akkor lehetne kijelenteni,hogy rendben vannak a keresetek és az életszínvonal az országban.
Nyilván az még mindig nem a német szint lenne, de közelítene hozzá.
2#
Igen, szinte mind hitelre van.Viszont az ő fizetésükből könnyű fizetni.
Illetve, sok még a lízingelt autó is.Magyarországon ilyet még a jobban kereső réteg sem engedhet meg.
Én speciel Magyarországon is elég sok BMW-t, Mondeot, Passatot, Audit és hasonlót látok parkolni a panel dzsungelek között. Ez alapján le lehet vonni olyan téves következtetést, hogy itt mindenki baromi gazdag. Bár szerintem őrült panaszra nincs okunk, mert azért többségében pár éves jó állapotú autókat látni. Ford Focus, Honda Civic, és hasonló alsó-közép kategóriásakat.
Tulajdonképpen a fizetéseinkhez képest meglepően "nyugatias" látszat színvonalat fenn tudunk tartani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!