Első autónak suzuki ignis jó?
#4 vagyok, nincs bajom a suzukikkal, csak ezt nem gondoltam volna róluk.
Én is öreg vackot hajtok, de abban sosem kell olajat leengedni, szintetikus olaj kell bele, lényeg, hogy szinten legyen az olaj.
Most pl a fabia-król hallottam, hogy rendszeresen elhervad a váltójuk.
A VW-k váltója olyan, hogy a kulissza alul van okosan megoldva, és ott szépen el is folyik az olaj. Fabiakat néztem, de olyat sem fogok emiatt.
Az a baj, amire kicsit jobban oda kell figyelni, az fix, hogy itt Magyarországon halálra van ítélve az autók között.
A suzukiknál a nyelestengely csapágy akkor is tönkre megy, ha időben cseréled a váltó olajat. Ugyan is alulméretezett a csapágy a váltóban, konstrukció hibás.
Ez cirka 90ezer Ft os javítás.
Akkor beszéljünk még az ABS kocka hibáról is, ami szintén Suzuki betegség. Ez bontottal kihozható 60 ezerből, de újonnan 280ezer Ft. Állítólag, ha 2 évente cserélik a fékolajat, elkerülhető a hiba. Én cseréltettem még is tönkre ment. Majd 200 ezret költöttem a megbízhatónak mondott suzukira csak erre a két hibára.
én 2003 óta hajom ugyanazt, főleg városban, egy nap sokszor, de 500-800 m-es távon, meg nyáron pár ezer pályákon.
Még soha , semmilyen folyadékot nem cseréltem benne, csak motoorolajat szigorúan kétévente, mert a szervízben nemcsak oz olajat lopják, hanem a kocsiból is ami mozdítható. (pl. cd-k szerszámok ,vaz...)
BOCS a becsületes autószerelőktél, de én 2x benéztem, többet nem fogom.
No és a lényeg, 149000 km van benne, eddig a féklámpa kaopcsoló volt rossz , meg kiégett a hátsó ablakfűtés, viszont télen, ha nehéz a lábad, benzintemető, nem a fogyasztásával lopja magát szívedbe, hanem hogy nincs olyan, hogy otthagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!