Miért vannak ilyen hülyén hangolva a Swift motorja?
Elég sok Suzukit látok az utakon, amelyeknél nem bőgeti a vezetőjük a motort.
Már ez is kétségessé teszi azon kijelentésedet, hogy " tudok vezetni nem velem van a baj"... aki tud vezetni, annak a Suzuki kezelése sem jelenthet problémát :-P
A baj nem a suzukival van (igaz lehet azzal az egyel amit te használtál) hanem veled.
Suzuki motort fosozni... Meg hogy annyian szidják? Hol? A legmegbízhatóbb legstrapabíróbbak egyike. Pont minden csak nem szar.
Jössz ide fosozni, menőzni, közben te vagy a homályökör!
Ez nem általános, azzal a Swifttel van valami gubanc.
Ha ez megnyugtat, nekünk van egy IS200-unk, azon pedig az első néhány mm nagyon érzékeny, épp hozzáérsz a pedálhoz és nagyon felpörgeti a motort. Ha lesz időm ránézek a tps-re és a pótlevegőszelepre, gyanítom hogy ott a hiba. Természetesen nem az egész márkát szidom mert a miénkkel valami nincs rendben.
Azt hozzátenném hogy ezért szeretem a régebbi autókat. Ha egy ilyesmi része hibás, legalább használható, nem tilt le teljesen hogy haza kelljen trélerezni.
Sosem hallottam még a "vasaló swift" kifejezést. Azt a régi coltokra használják, de sebaj, elnézem, nem vagy nagy Swiftes.
Én 6 évig vezettem Swiftet, nemrég cserélte egy 9 éves Coltra. Semmi gond a Svift gázpedáljával. És Ignisen tanultam, férjemnek meg Balenoja van, szóval más Suzukival sincs semmi gond. Tök normális a gázpedál. A mostani Coltomat szokni kellett, mert az elektromos gázpedál máshogy viselkedik, de a Suzukié teljesen jó.
Szerintem a gond veled van.
Szerintem megszokás kérdése. Minden autó egy kicsit más. Másképp, máshol fog a kuplung, más a gázreakció. Meg kell szokni.
Én hasonlóan voltam az új autómmal. A réginél megszoktam hogy annyira jól lehet adagolni a kuplungot, hogy nem kellett vele óvatoskodni, simán lehetett akár kicsit határozottabban is engedni a kuplungot, az autó simán indult. Az újnak viszont nagyon "szögletes", "darabos" a kuplungja. Nagyon finoman szabad csak engedni, különben ránt az autó induláskor. Szidtam én is annak idején eleget. :D (Lefulladni nem fullad le, két turbó miatt alapjáraton/alacsony fordulaton is van bőven nyomaték.) Kellett egy-két hónap amióta simán indulok vele és oda se kell rá figyelnem, mert teljesen rutinná vált a más kuplungkezelés. Persze lehet a kuplungnak is be kellett kicsit kopnia, vagy nem tudom... de mostanra nem is értem mi volt vele eleinte a gondom. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!