Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vannak ilyen hülyén...

Miért vannak ilyen hülyén hangolva a Swift motorja?

Figyelt kérdés
Sok autót vezettem már, de ekkora fost mint ez...nem csoda, hogy annyian szidják :D barátnőmnek van egy vasaló swiftje és egyszerűen sírva fakadok a gázpedál adagolhatóságától. Ha fél centit benyomom, alig pörög fel, le akar fulladni, de ha még egy icipicit benyomom bőőőő úgy felpörög mint egy vadállat :D olyan nehéz eltalálni azt a fél centinyi tartományt ahol normálisan el lehet vele indulni. Sok elindulásnál már fáj a bokám,amiért így ki kell mindig tolómérővel mérni azt a rohadt gázadást :D Kipróbáltam munkatársam ignisét, ugyanez. Nekem egy Lexus IS 250-em van, azt nagyon jól lehet adagolni, nem pörög fel ilyen hirtelen, csak ha lepadlózom, szóval tudok vezetni nem velem van a baj :D
2019. jan. 3. 00:45
1 2
 1/15 A kérdező kommentje:
Miért van* bocsi
2019. jan. 3. 00:45
 2/15 anonim ***** válasza:
100%

Elég sok Suzukit látok az utakon, amelyeknél nem bőgeti a vezetőjük a motort.

Már ez is kétségessé teszi azon kijelentésedet, hogy " tudok vezetni nem velem van a baj"... aki tud vezetni, annak a Suzuki kezelése sem jelenthet problémát :-P

2019. jan. 3. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
Igen, mindenki hülye csak te vagy helikopter... amúgy meg ahogy írták, kismillió fut belőlük az utakon és érdekes az emberek nem panaszkodnak, legalábbis én még sehol nem láttam se itt se forumon stb senkit panaszkodni, hogy gondja lenne a gáz adagolhatóságával. A hibát magadban keresd.
2019. jan. 3. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%
Pörgős motorok, igen. Én imádtam, hogy ilyen kis ideges és soha nem okozott problémát a vezetése anno. Szúrkálódás nélkül: szerintem megszokást igényelne neked, hogy érzéssel kezeld, de ha olyan rohadt magas lovon ülsz a Lexusodban, inkább hanyagold, úgy sem akarod megtanulni vezetni... Hagyd meg annak, aki szereti ezeket a fajta autókat.
2019. jan. 3. 05:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%

A baj nem a suzukival van (igaz lehet azzal az egyel amit te használtál) hanem veled.

Suzuki motort fosozni... Meg hogy annyian szidják? Hol? A legmegbízhatóbb legstrapabíróbbak egyike. Pont minden csak nem szar.

Jössz ide fosozni, menőzni, közben te vagy a homályökör!

2019. jan. 3. 05:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
Nyugi, ennek annyi volt a lényege, hogy " Nekem egy Lexus IS 250-em van " és az más kérdés, hogy ez körülbelül annyit számít itt, mintha valaki azt írja, hogy neki 5 darab Chiron és 10 darab Phantom áll a garázsában, egyszóval senkit nem izgat, interneten lehet sok mindent írni.
2019. jan. 3. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Ez nem általános, azzal a Swifttel van valami gubanc.

Ha ez megnyugtat, nekünk van egy IS200-unk, azon pedig az első néhány mm nagyon érzékeny, épp hozzáérsz a pedálhoz és nagyon felpörgeti a motort. Ha lesz időm ránézek a tps-re és a pótlevegőszelepre, gyanítom hogy ott a hiba. Természetesen nem az egész márkát szidom mert a miénkkel valami nincs rendben.


Azt hozzátenném hogy ezért szeretem a régebbi autókat. Ha egy ilyesmi része hibás, legalább használható, nem tilt le teljesen hogy haza kelljen trélerezni.

2019. jan. 3. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
51%

Sosem hallottam még a "vasaló swift" kifejezést. Azt a régi coltokra használják, de sebaj, elnézem, nem vagy nagy Swiftes.


Én 6 évig vezettem Swiftet, nemrég cserélte egy 9 éves Coltra. Semmi gond a Svift gázpedáljával. És Ignisen tanultam, férjemnek meg Balenoja van, szóval más Suzukival sincs semmi gond. Tök normális a gázpedál. A mostani Coltomat szokni kellett, mert az elektromos gázpedál máshogy viselkedik, de a Suzukié teljesen jó.


Szerintem a gond veled van.

2019. jan. 3. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem megszokás kérdése. Minden autó egy kicsit más. Másképp, máshol fog a kuplung, más a gázreakció. Meg kell szokni.

Én hasonlóan voltam az új autómmal. A réginél megszoktam hogy annyira jól lehet adagolni a kuplungot, hogy nem kellett vele óvatoskodni, simán lehetett akár kicsit határozottabban is engedni a kuplungot, az autó simán indult. Az újnak viszont nagyon "szögletes", "darabos" a kuplungja. Nagyon finoman szabad csak engedni, különben ránt az autó induláskor. Szidtam én is annak idején eleget. :D (Lefulladni nem fullad le, két turbó miatt alapjáraton/alacsony fordulaton is van bőven nyomaték.) Kellett egy-két hónap amióta simán indulok vele és oda se kell rá figyelnem, mert teljesen rutinná vált a más kuplungkezelés. Persze lehet a kuplungnak is be kellett kicsit kopnia, vagy nem tudom... de mostanra nem is értem mi volt vele eleinte a gondom. :D

2019. jan. 3. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
100%

Tehát Lexus-od van.

Döbbenet.

2019. jan. 3. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!