Csavard le az olajbeöntőről a kupakot forditsd meg es ha vizes az olaj rajta akkor hengerfejes ill a nívópálca ugyanez húzd ki es nezd meg, hogy nem-e vizes az olaj. Nincs ereje a motornak, hamar felugrik a vízhőfok
2018. dec. 30. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Plusz: nagy gázadásnál gőzöl a kipufogó.
2018. dec. 30. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Plusz a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartálykába olaj kerül annak a fedele meg olajos, üzemmeleg, járó motornal ( ha a hűtőfolyadék tartály csövéhez hozzáférsz ami jön a motortól ) a gumicsövet járó motornál 2 újjal össze tudod nyomni akkor jó, ha kemény akkor hengerfejes mert olaj van benne ami sűrűbb igy nem tudod összenyomni (pld az megzavarhat ami esetemben megtörtént, hogy nálam hengerfejes volt anno a kocsi de meg az előző tulaj megjavitatta de a hűtőrendszer nem volt kitakaritva 100%-osan így olajos volt a hűtővíz ugyh. megtévesztő lehet) #1 voltam
2018. dec. 31. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
miagetzchysfassszt lehet lepontozni azon, hogy ha hengerfejes a kocsi, akkor hűtővíz kerül az égéstérbe, az pedig gőzként távozik a kipufogón?????????
2018. dec. 31. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
#4 nem tudom, szokd meg ide 80%-ban unatkozo emberek jarnak akiknek a legnagyobb szorakozasuk, hogy lepontoznak mindenkit
2018. dec. 31. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Füstöl a differenciálmű (is).
2018. dec. 31. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 veterán vas válasza:
-Olajbeöntő sapka belső oldala világos mogyorószínű és habarékos.
-megemelkedik az olajszint és a nívópálcán nem homogén az olaj
-a kipufogógáz kivilágosodik, végső esetben fehér
-a túlfolyó tartályban megemelkedik a szint, esetleg sípolva fúj, mint a teafőző
-erőtlen az autó
-a hőmérő a piros mezőben tartózkodik
-hangosan zubog a víz
-stb....
2018. dec. 31. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Onnan, hogy van hengerfeje.
Amúgy meg melegen is fehéren füstöl, gyenge
2019. jan. 13. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 Majatom válasza:
Fent leírták részletesen, mik lehetnek a tünetek. A köztudatban "hengerfejes"-ként ismert probléma általában a hengerfej tömítetlensége. A gond ott van, hogy a hengerfej tömítés feladata az olajjáratok, a hűtővízjáratok, valamint a henger tömítése. Így aztán attól függően, hogy hol van tömítetlenség, a folyadékok, és gázok e 3 rendszer között sokféleképpen "vándorolhatnak".
Ebből kifolyólag nem úgy kell elképzelni, hogy a fent írt tünetek mind jelentkeznek, lehet, hogy csak egy vagy kettő közülük, de a probléma jobb esetben mindig a hengerfej tömítetlenség. Rosszabb esetben repedt, vagy deformálódott a hengerfej.
2019. jan. 31. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Örülj neki, hogy hengerfejes! Hengerfej nélkül nem működne a motor.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!