Mi a legkülönlegesebb autós ėlmenyetek?
Jó három is van:
Audi A6 5.2 tdi quattro akkorát tolt 160-ig, hogy a fejemet nem bírtam elemelni a fejtámláról. Brutális élmény volt.
Maserati Quattroporte V6 biturbo száraz úton 3-asban elkapart félgázra, iszonyat ereje de kevés tapadása volt.
Fiatalkori élményvezetés egy 1.8 turbós Nissan 200SX-szel
Rossz élmény egy, 17 évesen friss jogsival önhibámon kívül a faterom autójával elgázoltam egy ittas biciklist, aki világítás nélkül a sáv közepére elesett a biciklijével.
Rossz élményem kimondottan nincs. Talán az, hogy tavaly nyáron hátulról belém jöttek az első újonnan vásárolt 3 hónapos autómba. Az nem volt kellemes. De ez is inkább csak bosszantó volt. Nem sérült meg senki, nekem csak egy hátsó lökhárítót kellett cserélni, de azt is 100%-ban állta a vétkes fél kötelezője. A jó oldalát nézem: legalább egy tapasztalattal több, tudom mit kell csinálni ilyen helyzetben, mert ez előtt szerencsére sosem volt ilyesmiben részem.
Jó talán 2013.03.14-ei hóvihar az M6-ososn. Budapesttől Szekszárdig 30-40-nel lehetett araszolni, mert folyamatos sor volt, a sor elején hókotrókkal. Aztán Szekszárd után elfogytak az autók és sötétben, hófúvásban, szűz hóban kvázi egyedül autóztam Pécsig.
De jó volt a tavaly február vége is, mikor átvettem az új autómat. Ez előtt soha nem volt még szalonban vett 0km-es autóm.
Mikor az azt megelőző autómat vettem használtan 2012 őszén, arra az időszakra is szívesen gondolok vissza.
Más, különleges, érdekes autós dolgok velem nem voltak. Nem vezettem Ferrarit, vagy F1-es autót vagy ilyesmi...
Volt pár.
Egyszer egy erdős részen mentem, amikor pár méterre előttem egy erdészeti gép tolólapja kivágódott elém, akkor balra rántottam a kormányt, ott meg egy autóval találtam magam szembe, és visszarántottam a kormányt. 0,2 másodperc alatt 2 ütközést kerültem el. Az utasaim semmit nem láttak ebből, mert nem az utat nézték, csak annyit vettek észre, hogy csikorgó kerekekkel balra és jobbra rántott egyet az autó.
A másik nagy élményem az volt, amikor egy Land Rover Defender 110-el lecsúsztam egy meredek hegyoldalon pár száz métert. Út nem volt ott, de száraz időben már párszor mentem ott fel és le is gond nélkül, mert nem akartam 3-4 km-t kerülni. Aznap reggel viszont harmatos volt, de a szokásos módon elindultam le felező 1-be, összkerékkel, difizárral, lábat le a pedálokról, de pár méter után megszünt a tapadás, és elkezdett csúszni az autó. Fék semmit nem ért, az autó hátulja próbált oldalra kitörni, próbált többször keresztbe fordulni, bőven száz fölé gyorsultam, nem győztem ellenkormányozni, de végül sikerült épségben lejuttatni a Rovert.
Sok szex a Skoda 120-as hátsó ülésén.
Olaszországi túra a Mitsubishi Coltommal még a 2000-es években.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!