Ti ismertek ilyen autó tulajdonosokat?
Akik megemgedhetnének maguknak drágább akar presztízs autót, mégis gyakorlatiasak és praktikus kisebb autót választanak maguknak?
A szomszédunk például nagyon jól el mégis egy kis Seat Ibizát vett magának újonnan.
Unokatesom meg alig jön ki hónap végén a pénzéből de vett egy tizenöt éves premium autót és folyton szerelőhöz hat vele.
Utóbbiak szerintem sokkal többen vannak.
Autó szerelő vagyok. Utóbbi a több.
Az én ügyfélkoromben van olyan aki egy 20 eves autora 1 milliot kifizetett nalam egy teljes motorgeneralra. Nissan xtrailrol van szo. Pedig szalloda tulajdonos, nagy telephelyek, ipartelepek, csarnokok vannak a tulajdonaban. Meg is inkabb a regire kolt. Megteheti az ujat is.
Például faterom. Vehetne új Passatot is, mégis régi Suzukija van. Neki megfelel, mert ritkán jár vele a céges mellett.
Nekem öreg prémiumom van, de mivel szerelő vagyok, megcsinálom magamnak és az alkatrészekre is van kedvezményem. Így nekem megéri napi járkálósnak egy ilyet tartani.
Ja igen, öreg prémiumot többen vesznek, mint praktikus autókat, jól látod.
Az a baj, hogy ezeknek az embereknek legtöbbször nincs pénze fenntartani egy ilyen autót. Értem ez alatt hogy a műszerfal világít mint egy karácsonyfa, a gumik öregek, kopottak rajta, a hullára elkopott féktárcsát még felszabályoztatnák stb stb.
Én egy 15 éves autóval járok. Munkatársam most vett egy 4 éves CLS500-at.
Nem vagyunk egyformák.
Nem mindenki van rábuzulva az autókra, van, akinek többet ér a péniszhosszabbítás, mint hogy biztonságosan éljen, vagy odaérjen bárhova.
És akkor engem akarnak letolni az útról az "öreg szarommal" amihez kb ingyen hajigálják utánam az alkatrészeket, mert minden bontóban van belőlük vagy 20 darab.
Megkockáztatom, a 23 éves autóm menetbiztosabb sok, pár éves szarnál, amikre verik a nyálukat a sznobok, hogy nekik újautójuk van, meg drága, meg prémium, meg mialóf...
Itt vagyok például én. Nekem az autó egy szerszám, egy eszköz, ami elvisz A-ból B-be, és ha kell még a bevásárlást is el tudom vele intézni. Néha nem csak engem kell elvinnie, de még 1-2 embert. Vagy egy kisebb bútort, akármit.
Simán vehetnék valami szépet, nagyot, amire odahaza, Magyarisztánban a zemberek csorgatnák a nyálukat. Új Passat? Q7? Kell a faxomnak. Egy pár éves Mazda 3-am van, és ennél többre nincs is szükségem. Amíg ki nem rohad alólam, megfelel.
Ha fel akarok vágni valamivel, az nem az autóm.
Autó és autó között is van különbség.
Nekem a céges autó olyan, hogy zéró extra van benne, sokat fogyaszt de legalább gyenge is. Ha nekem kellene fenntartani biztos nem kellene. Ismerősöknek meg 15-20 éves merci, audi van, elég tartósak és egyszerűen sokkal kényelmesebb vezetni őket.
Praktikus kis autó is lehet mondjuk drága, jól felszerelt. Alap modellek 3-4 milliósak. A teljes felszereltség, erősebb motorral meg 7-8 is lehet. Külsőre nem mondod meg a különbséget.
Ha egy 10-15 éves, jó állapotú Golffal, Passattal, Avensissel jár valaki, és vehetne új Passatot is, azzal nincs gond. De ismerek olyat, aki új E-klass Mercivel járkálhatna, és egy lógó belű, füstokádó 25 éves VW-vel jár. Ez már igénytelenség.
Amúgy nem olyan gyakori, hogy régi prémiumokkal szenvednek az emberek. Az utakon 10-ből 9 autó átlagos, könnyen fenntartható autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!