Melyik a leghosszabb élettartamu autó akumulátor fajta? Tapasztalatok?
már csak azt kellene tudni, hogy naponta hányszor indítanak vele, hány fokos az akkumulátor, miért is merül le az aksi, télen-nyáron folyamatosan használva van-e?
Nagyon nem mindegy, hogy valaki egy autót Máltán használ, vagy Norvégiában, esetleg Alaszkában, vagy Kongóban.
Ezért előírás néhány világmárkánál, hogy csak 0W20-as olajjal hagyhatja el a gyárat az autó..mert ezzel könnyen indul Alaszkában is, és Kongóban is..ugyanazzal a típusú aksival.
Minden cég a sajátjára esküszik. Na ennek dőltem be én is.
amelyiknek több az aH-ja :D
Egy 45aH-s Bosch kifekszik pár év alatt míg egy sokkal több aH-s noname akksi kibír 6-8 évet is akár.
Köszönöm a válaszaitokat !
konkrétan egy napelemes rendszerhez kel ( sziget üzemmódban ) Elötte Varta silver 240 Ah volt 4 darab de idő előtt kifeküdtek :( Azt is megsúgták , hogy mivel ezek kamion akkumulátorok ezek nem bírnak ki annyit mint egy mezei szgk aksi. A kamion nem állhat egy rossz aksi miatt mert az akkor nem hozza hanem viszi a pénzt . Ergo mindegy mennyibe kerül az aksi, ha rossz venni kell újat...
"Azt is megsúgták , hogy mivel ezek kamion akkumulátorok ezek nem bírnak ki annyit mint egy mezei szgk aksi."
Ez nem feltétlen igaz. Amíg nem volt elterjedve a kamionokon a állóklíma, addig az akkumulátorok jellemzően 3-4 évet vígan elmentek. Ez kamionnál 300-600 000 km és baromi sok üzemóra.
Sziget üzemű napelemes rendszerhez olyan akku kell, ami kibírja ha csutkára lemerítik és utána feltöltöd. A személyautós és kamionos akksik nem ilyenek, ezt egyik sem bírja. Neked oda valami targonca akkura van szükséged, azok direkt erre lettek tervezve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!