BMW tulajok őszintén, megbántátok vagy nem, hogy BMW-t vetetek?
Egy 2006 vagy 2010-es BMW 320d vagy 320i touringot akarok venni.
Azt mondják a 2000cm3-is benzines gyenge a 320-ba.
Meg a BMw szervízbe is ellátogatott haverom, ott mondták van egy x6-os 72.000km-z futott, ami motorhibás lett.
Én eddig még egyiket sem bántam meg, igaz konyítok is hozzá valamennyit és nagyon megnézem hogy mit veszek meg.
A gyanúsan olcsó darabokat és “alkalmi vételeket” messze elkerülöm, árban mindig csak a kínálat felső harmadban nézelődök. E46 esetében úgy 5000 EUR az alsó határ amit egyáltalán elmennék megnézni.
Ha körültekintően választod ki az autót, akkor nem lesz gond vele és sok örömöt fog okozni.
Addig amíg megvan bárkinek, nem ismerik el úgy sem hogy rossz vételt csináltak.
De ha eladják akkor rögtön kiderül hogy miért is kellett sürgősen , minden áron eladni.
Nem egy kollégám , szomszédom így adta elő.
A sógor is most adta el az X 5-öt , ami egy tökéletes autó volt de ahogy eladta rögtön kiderült hogy iszonyú sok volt a baja.
Kicsit fáj a szívem értük, mert a külső az nagyon rabul tudja ejteni az ember szívét.
Valaki azt mondja az irigykedők, mondják, hogy így xar úgy szar amúgy xar.
Másik, a legolcsóbb leganéjabbat veszik meg és aztán meg sírnak milyen drága minden hozzá.
320i F30-am van. Eddig nagyon bejön. Igazából sok dolog nincs, ami miatt meg lehetett volna bánni, mert újan vettem. A 184 ló elég előzni is, meg ahhoz is, hogy meginduljon a hátulja.
Ez egy hosszútávú teszt is nálam, ki akarom deríteni, hogy tényleg ilyen rosszak, mint amilyennek mondják, vagy ha megkapja a kellő odafigyelést, az életben nem lesz baja. Én az utóbbira tippelek, mert 90%-ban autókhoz nem értő ember használja az autókat, igazából mindegy milyen márka, nem képes odafigyelni a melegítésre és a turbóhűtésre. Te meg használtan megveszed a már szinte haldokló autót, és ilyenkor kezdődik általában a szidás.
Szerintem a hosszú élettartam titka a 10 ezrenkénti olajcsere, és a melegítésre, hűtésre való odafigyelés. Majd pár év múlva kiderül.
Na meg persze a márka iránti rajongás miatt vettem amellett, hogy egy GTI Golf áráért kaptam meg a kifutó szériás autót.
Az mondjuk krvára bssza az agyamat hogy mikor a testvéremnek a fordon 200 ezerért kellett a repedt hengerfejet helyrehozni akkor az ismerősök mind azt mondták hogy "hát igen, ha használják kopik", amikor meg nekem kellett 40 ezerért valami szrt felujítani mert kattogott akkor mindenkitől azt hallgattam hogy "hát igen, megmondtuk hogy minden baja lesz, és drága lesz javíttatni.
De ezek NPC-k. A betanult maszlagot nyomják mert hozzáértésük nulla. El kell engedni. Te tudjad hogy mit veszel, és annyi. Lehet minden autó jó vagy rossz. Most már a franciák se olyan rosszak mint a hírnevük. Igazából 90%-ban azon múlik mennyire van karbantartva.
320d-t veszek és azért mert BMW a legjobb autó a világon ennyi.
A ford xar ahogy az összes francia meg a koreai kia, hundayn és tásrsai.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!